Thursday, March 24, 2011

Betul ke perempuan sekarang ni mata duitan..???

assalamualaikum u ol..


wahhh..mcm isu panas membakar je..huhuhu..
saya bukan nak malukan kaum sendiri ye..
cuma nak kongsi pendapat je..

kadang2 sakit juga bila orang cakap kita ni kaum wanita mata duitan..
tapi pada saya dua2 sama je..lelaki pun ada juga yang mata duitan..
diaorang lebih dikenali "lelaki spedo"
huhuhu...=p
cuma jarang2 je kot..tapi ada je tau..
jangan terkejut kalau ada yang cakap lelaki pun mata duitan juga..

macam2 alasan yang wanita ni bagi bila diri diaorang dikatakan mata duitan..
diaorang akan cakap semua benda kalau nak perlukan duit..
semuanya ada harga..
zaman sekarang ni memang duit yang penting..
nak ape2 kalau tak ada duit pun tak jadi juga kan..
kadang2 wanita ni memang fikir masa hadapan..
nak pilih lelaki pun yang ada masa depan yang cerah..
kiranya ada kerjaya la..
tak kira dah rupa paras dan juga umur..huhuhu...=p
tapi saya tak nak kot macam tu..huhu..

pensyarah saya juga dulu pernah nasihatkan..
cari suami ni biar la yang poketnya sentiasa berisi..
biar cukup makan pakai..
sebab kadang2 sebab duit juga lah boleh jadi cerai berai dan bawa masalah..
bila dengar dia cakap macam tu..rasa penting juga duit ni kan..huhu
tapi biar la berpada2..

so fikir2 la ye..
tapi dunia je yang perlukan duit..akhirat...???

7 comments:

zhie xi (^_^) said...

no worries... takyah panas hati bila org panggil kite... ($_$)... hohoh... jawab cenggini... "ak realistik...berpijak di bumi yg nyata.." ... hohoho... :)

nadiemsharmz said...

memg mata duitan pon..sbb nye sume mende kat dunia nih kne guna duit..masuk tandas pon 30sen wooo...

Syafiq Rosli said...

huhu..segala2 nya memerlukan duit..

Nour Akmal said...

zhie xi (^_^) :

gud answer..=) huhuhu

Nour Akmal said...

nadiemsharmz :

setuju jugak..tak ada duit ape pn tak jd..=p tp biar berpada la kan..huhu

Nour Akmal said...

Syafiq Rosli :

btul tu syafiq..=)

MiSzy DiaN said...

mak penah ckp..aku nie materialistik.. hahahaha.. tp bukan mata duitan laa..hhehe mcm na laa tue?? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...