Friday, March 25, 2011

Susulan gempa bumi di Myanmar...

assalamualaikum u ol...

selamat pagi, korang dah gosok gigi?huhu..
sarapan apa pagi ni..?
tengah malam tadi saya ada update entry tentang gempa bumi di Myanmar..
korang nak baca tengok entry sebelum ini ye..ada video lagi.. 
memang terkejut juga la sebab makin dekat dengan kita..
pagi ni saya dapat berita yang terbaru juga berkenaan dengan gempa bumi ini..
walaupun gempa ni tak la seteruk di Jepun..tetapi gegarannya turun dirasai sejauh 800km..
apa2 pun kita doakan moga semuanya selamat dan gegaran susulan tidak berlaku lagi..



sumber: [link]



sumber: [link]


berita yang baru diterima..25 orang telah terkorban akibat dari gempa bumi ini..
nampak jumlah yang kecil..tapi ia tetap bagi impak pada kita..
moga negara kita dijauhkan dari bencana ini..


10 comments:

MiSzy DiaN said...

wahhh makin lama makin dkat dgn kita kan.. semoga kita semua di jauhkan dari benda buruk mcm nie..

Khumaera Ismail aka Habibi Hamid said...

haah..mlm tadi kan area kul 10mlm..7skala richter..huhu~

Sunah Mohammad said...

makin banyak gempa..da nak kiamat dunia..

KyêrulL said...

dunia akhir zaman.. takut nyaaa... skang nie banyak betul gempa bumi.. 2012 pun dah dekat.. adakah betul atau tipu sahaja.. hurmmmm.. sama² lah kita beramal yea

... said...

as salam.
yup.
hm.. berkemungkinan akan merebak ke malaysia..mungkin?
sebab pergerakan plat tektronik semua tu sedang berlaku dengan semakin kerap ekoran dari kesan dari pregerakan plat kat dasar negara jepun.

hnm..kalau kena malaysia..?
hm..kat mana2 kaki ini berpijak, tak kisah. jika hidup, hidup. teruskan beramal ;)

kalau kena malaysia..habis la surau dengan masjid. kedai2 yang jual sejadah.

oh ya~
maaf ya kalau tepek kat sini~
datang dari geng'SERUMPUN SATU MALAYSIA'
bersama-sama dengan backlink geng-geng kami.haha~
mari merapatkan ukhwah bersama-sama kami~
-kumpulan 2 segmen Ben Ashaari: Game Antara Blogger: Gegar-

Qaseh dalia

Munira Sajuti

Khumaera

Fashah

Sunah

C-tea

Oked

Syuwai

Ummi

Saya

Nour Akmal said...

MiSzy DiaN :

memang makin dekat dah dengan kita..
emmmm..

Nour Akmal said...

Khumaera Ismail aka Habibi Hamid:

btul tu maera..baru lagi..

Nour Akmal said...

Sunah Mohammad :

tu la sunah..tanda2 dh ada..

Nour Akmal said...

KyêrulL :

sama2 la kita berdoa ye..
takut juga bila dgr2 psl ni..

Nour Akmal said...

... :

memang betul semua tu kan..
dapat rasekan juga..
apa2 pun berjaga2 je la..tanda2 dah ada..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...