Sunday, March 20, 2011

~ Aku terpikat dengan dia... ! ~

assalamualaikum u ol...

tibe2 saya terpikat dengan dia..
wahhh..hebat kot..saya suka3...!!!
malam ni memang dia yang menyerlah..
ni la orang nya...



Salma Mentor5

juri bagi komen " tak semestinya tak cantik tak ada bakat.. "
saya suka3...!!!
so Salma ni ada bakat tau..haaaa...tak caya korang kena tengok mentor ye..
ada yang cakap Salma ni tak cantik..memang jadi isu la pasal ni tadi..
tapi malam ni dia cantik tau masa buat persembahan..
dah la nyanyi lagu mentor nya sendiri, Erra Fazira..
best gak..semua lagu Erra..
yang penting saya terpikat dengan dia..
tak kisah la orang nak cakap dia tak cantik atau apa2 pun..
tetap sokong dia..
malam ni Salma paling menyerlah..=)



Salma dan mentornya sama2 hebat..
suka3...!!!

malam ni salma juara tau...suka3...!!! dapat 80 markah..
jauh gila markah dengan protege yang lain..
memang terbaik la...!


1 comment:

sYaHIda said...

tau xpew,,,mase die bwk lgu jclyn victr perrhhhh,,,meremang bulu roma hehhe...die bbbkat besar =p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...