Saturday, March 12, 2011

~ Gambar2 terlampau kot... ~

assalamualaikum u ol...

gempak pula tajuk entry saya malam ni ye..
huhuhu..
saje je..memang nak buat gempak dengan korang semua..
apa2 pun tengah bosan malam ni..
so saja la upload gambar2 terlampau ni..huhu..
so jom la tengok ye..dah alang2 korang buka blog saya ni kan..layankan je la..huhuhu..=p

















gambar2 ni kami ambil selepas habis kelas dan sebelum nak pergi tengok wayang kelmarin...
kami tengok cite Hikayat Merong Mahawangsa..
gambar kat bawah ni pula selepas habis tayangan..kami terus pergi makan..PIZZA je..
ada orang belanja..huhuhu..













5 comments:

diana said...

sikit lagi boleh lawan nasha aziz..
betul...tak tipu!!!

zakiah ghani said...

loh.. student upm jugak.. hehe

Wan Ahmad Izudean said...

hehe...keluar tak ajak ye...
oppsss...ladies out..! haha

Nour Akmal said...

zakiah ghani:

sama la kite ye..student UPM..huhuhu..=)

Nour Akmal said...

Wan Ahmad Izudean:

huhu..ladies out la wan..len kali kite ajak plk ek..huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...