Saturday, July 2, 2011

Bayi 6 bulan - BERAT 12 KG..

assalamualaikum u ol..


LUAR BIASA...Ahmad Faleeq Darwish jadi perhatian ramai dengan kemontelannya.


KIC terbaca kat akhbar hari ni..
nak tau tentang apa?
korang pun mesti terkejut nya..
tentang bayi berusia 6 bulan, tapi berat badan dah cecah 12 kg..
haaaa...luar biasa kan..
selalunya budak umur macam berat sekitar 6 -7 kg je..
tapi bayi ni cecah sampai 12 kg..
memang jadi perhatian ramai pun..
rata2 terkejut dengan berita ni..
Ahmad Faleeq Darwish Abdullah ni merupakan anak bungsu dari 4 beradik..
kalau korang nak tahu Ahmad Faleeq ni boleh memakai seluar abangnya yang berumur 4 tahun..

padahal bayi ni hanya minum susu ibunya je..tak ada makanan sampingan lain..
masa lahir pun beratnya 3.6 kg..
tapi dia cepat membesar..
doktor pun cakap bayi ni tak ada masalah obesiti pun..
lagi2 sebab dia hanya minum susu ibunya je..
tak larat lah nak dukung bayi ni..huhu..
esok dia nak jalan pun tak larat..huhuhu..


5 comments:

♥ Elin ♥ said...

maaakkk aiii...nih kendong yg 6kilo pun tangan leh jadi longgoh!! inikan 12 kiillo...huii aaii...

trigyy said...

cpat nyer tumbesaran.. susu mak dia ni susu nestle ke? hehehhe =]

Nur Fajariah said...

sehat btol baby ni..kalau dukung,confirm jatuh..;)

Cik Aish said...

tp klu montel sampai besar, payah gak tuh..

Anonymous said...

Susu ibu hebat dr susu yg ada dipasaran la..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...