Saturday, July 2, 2011

Sekitar majlis pernikahan NOH & MIZZ NINA

assalamualaikum u ol..


tetiba pula ada hati nak update blog pagi2 buta ni..
layankan aja lah ye..huhu..
KIC nak cerita serba sedikit tentang majlis pernikahan Noh Hujan dengan Mizz Nina..
rupanya hari ni dua orang artis kita bernikah..
Tomok pun dah pun menamatkan zaman bujang nya..
wahhh..tak sangka pula Noh Hujan dengan Tomok bernikah pada tarikh yang sama..
apa2 pun KIC ucapkan tahniah kepada mereka..
moga kekal ke akhir hayat..
tapi sekarang ni KIC nak upload majlis nikah Noh dulu..
lepas ni giliran Tomok pula..huhu



keadaan sebelum majlis akad nikah berlangsung..



cantik nya pelamin ni..
KIC suka sangat..=)



Noh Hujan Mengucup dahi Mizz Nina selepas upacara akad nikah..





majlis pernikahan ni berlangsung di rumah Mizz Nina di Ukay Heights, Ampang..



Pasangan ni dinikahkan sendiri oleh bapa Mizz Nina, Tan Sri Azman Hashim 
lebih kurang pada pukul 10.20 malam tadi..
dengan mas kahwin RM888.88 dan hantaran sebanyak RM11,111.11..
mereka merancang berbulan madu di UK, Rome dan juga Maldives..
wahhh..bulan madu sakan ni..huhu...=p


14 comments:

FIQA ANNA said...

waahh.. sangat pantas dapat info..

-✿Ayu✿- said...

Alhamdulillah...sebuah lagi masjid selamat dibina...moga berbahagia ke akhir hayat...

emeera asnary said...

tahniah buat dua pasangan tersebut ! =)

Ekin Isa said...

bertuahnyer dpt hantaran bernomborkan 1 smuenyer... honeymoon lak kat tempat best2... btw KIC blog KIC mmg the best la... (;

kakchik@ella said...

'Berduit', keliling dunia pun boleh, kan kechik kannnn ..

Yuyu Musa said...

fuhhh..dah jadi laki bini dah dorang...tahniah

fiq. said...

tahniah untuk mereka

Hanniss SaNia said...

hehe tan sri azman ayah mizz nina walikn ank dia. tan sri azman is our chairman kt opis :) weeee...

saiazuan said...

wah.. lju update psl ni..pasni leh jd reporter..hehe

on #Transformers3 mood~
http://eleventx.blogspot.com/2011/06/atwr-comic-transformers-dan-blog.html :D

zmah said...

Tahniah moga kekal ke akhir hayat buat pasangan pengantin.

risa said...

KIC...anak tan sri tu..mestilah boleh round the world kannnnn
untunglah noh tu kan kan kan...
nina tu memang cantik dan pandai plak tu..alahaiii
semoga kekal lah hendaknye ye..aminn

Taufan Bin Ribut said...

sampai hati mizz nina curang dengan aku..kelaut tol noh hujan ni.hahaha..


Entri terkini : entri ni aku taip dalam keadaan separa normal.
Ebtri sebelum : Kehenseman aku terserlah bile berkaca mata ^_^

Watch my video song!!

LAILA ... said...

suka gilak entry nie ! even tengah frust ! hehehe !~

Rozuan Ismail said...

pergh,sakannya pergi bulan madu.3 tempat tuh.tak pelah berduit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...