Friday, July 1, 2011

Berjinak-jinak dengan Twitter..

assalamualaikum u ol..




entah kenapa tangan ni gatal sangat..
tetiba je buat akaun twitter..
lepas dah buat tu tak tau nak buat apa dengan twitter tu..huhu
aduii...biasa lah budak baru belajar kan..
ada sapa2 yang boleh ajarkan tak..?
huhuhu...

KIC tak ramai kawan pun kat twitter..sebab tak ada sapa pun nak follow twitter KIC.
cian kan...???=p
tak apa lah..lama2 nanti ramai lah kawan2 kat situ..
buat masa ni KIC masih lagi belajar nak guna tweet2 ni..huhu..
orang lain dah beribu2 kawan kat twitter..
dah lama ada akaun twitter..
tapi KIC baru nak belajar..
kecian kan..huhu
biasa lah..orang lambat nak maju ni..
slow2 je lah..huhu..
apa2 pun kalau ada yang sudi nak follow twitter KIC 
jemput lah singgah SINI..



8 comments:

saiazuan said...

welcome to twitter~~~~~~ :D

Rozuan Ismail said...

follow lah wan dekat @rozuan57

mrs redzuan said...

HEHEHE..akak pun baru sign up twitter pastu tersadai jek. malas nak godeh. takut addicted.kuikui.

Nur Fajariah said...

follow lah saya kat nurfajariah91..=)

Eazy Izzuddin said...

welcome
add me @EazyIzzuddin
xD

Dea said...

jom follow sy.. hehe..kalo terer, tgkap la burung tweet2 kat belog sy...:P

Addin said...

addin pun takda akaun twitter ;p

QaRr JaliL said...

baru buat?!

waaa~

update :
Yang, buat apa tu?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...