Tuesday, February 22, 2011

~ 100 post ...??

assalamualaikum...

macam tak percaya je..
pejam celik, pejam celik dah 100 post saya kat blog ni..
dah sebulan lebih dalam dunia blog ni..
banyak juga yang saya merepek..
so tu semua saya jadikan entri dalam blog ni..
kiranya cerita saya sendiri la..
asyik membebel je sampai la sekarang..
harap2 apa yang saya tulis dan hasilkan tu bukan la kata2 kosong semata2..
tapi ada kualiti..


itu semua korang yang tentukan..
ada yang cakap buat apa post banyak2 entry tapi kualiti tak ada..
tapi saya tak cepat melatah dengan semua tu..
bagi saya apa yang saya tulis adalah hasil usaha saya..
apa yang saya rasa nak kongsi, saya akan kongsi dengan korang..
mana tahu ada yang berguna dan ada yang suka dengan hasil tulisan saya ni..
semua tu terpulang pada pembaca untuk menilai..
saya buat apa yang saya rasa betul..
tak kisah la ada yang baca atau tak..
itu perkara kedua..
saya pegang kata2 otai blogger..
jangan sampai blog kite bersawang..
kalau boleh update selalu..
biar fresh je blog kita ni..
kalau ada idea terus update..jangan tangguh2..
nanti dah basi tak best pula..=)




hasil idea dan karya saya..huhu...=)


2 comments:

CikNiza said...

salam..
akmal kene tag
http://nizamk.blogspot.com/2011/02/saya-nak-join-bloglist-nelly-strange.html

Myung Dae said...

Betul tu betul =) SOKONG 100%

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...