Monday, February 28, 2011

~ peliknya..macam susah nak percaya.. ~

assalamualaikum u ol..



pelik....tapi ini la kejadian yang terjadi di sebuah kampung di Kepala Batas..
kejadian aneh ini berlaku di kampung lembah raja, pinang tunggal..
apa yang aneh dan pelik adalah disebabkan sepohon pokok petai yang mengalirkan 'air mata'
haaa..pelik kan..tapi ini la yang terjadi..
kandungan air yang jatuh dari pokok ini pun dalam kuantiti yang banyak..
walaupun pada hari cuaca panas..
kejadian ini mengemparkan seluruh penduduk kampung ini dan juga
penduduk kampung berhampiran..
mula2 baca cerita ni memang susah nak percaya..
tak kan la pokok petai tu menangis kot..huhuhu..
apa2 pun layankan je la..=)


'air mata' pokok petai yang ditadah..


5 comments:

aNnE said...

dehydrated kah ?
eh confuse O.O
kuasa Allah :)

MR. MIND said...

hujan kot....

Nour Akmal said...

anne:

tak tau la..tp memang pelik pun ni..

Nour Akmal said...

MR.MIND:

tak ujan pun..panas terik pun tetap ade air turun dr pokok ni..tp tak tak la kan..kuasa Allah..

aimi shahida said...

haa entry ni mmg nk baca sgt2
tq2 :)

dunia akhir zaman da..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...