Monday, February 14, 2011

~ agak kagum la... ~

salam u ol..

haaa...kisah ni kisah semalam..
tapi sebab malam ni baru on laptop so cerita malam ni la ye..huhu
malam semalam sebelum balik ke kolej..
singgah Alamanda Putrajaya jap..
just untuk makan McDonald..huhu
punya la ramai kat Alamanda..
nak jalan2 pun tak best..
so terus la g makan kat McD..


nak dijadikan cerita, masuk je McD terus mata melilau cari tempat duduk kosong..
tak la ramai orang sangat time tu..so senang la nak jumpa tempat kosong..
terus duduk dan tunggu si dia bawa makanan..=)
time tengah tunggu tu ternampak la satu pasangan ni kat depan saya..
diaorang berdua dah nak habis makan pun..
so secara tak sengaja perhatikan mereka ni..


tak lama lepas tu diaorang ni dah habis makan..
yang buat saya agak kagum..
secara spontan diaorang terus angkat dulang, kutip apa2 yang ada kat atas meja diaorang dan terus angkat dan buang dalam tong sampah McD tu..
dalam hati ni aku cakap rajin betul diaorang ni..
padahal ada je pekerja Mcd yang boleh buat semua tu..
lepas tu diaorang ni siap kemas meja tadi tu..
siap lap meja..clear..bersih..licin..
wahh..agak pelik juga la mula2..
si lelaki ni lepas buat semua tu..sebelum keluar dari McD tu,
last sekali siap susun kerusi mereka duduk tu..
perfect...!


saya agak kagum sebab sebelum ni tak pernah tengok ada orang buat semua tu..
termasuk la saya sendiri..huhu..
memang tak pernah buat macam tu..
tapi bila tengok ada orang yang macam tu memang agak pelik..
tapi kagum juga sebenarnya...



1 comment:

muhammadsiddiq said...

kagum juga, sambil jalan2..=D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...