Friday, February 4, 2011

SAYA PON BLOGGER JUGA ! SAYA BANGGA !!

salam u ol..



nak join segmen abang ben la..tengah bosan2 ni..huhu..
apa2 pun leh gak saya update blog saya..
so kalau korang pun nak join juga..klik sini


saya masih lagi bergelar seorang pelajar dan
sedang bertungkus lumus menamatkan pengajian di UPM, Serdang..

11/2 ni baru genap blog saya sebulan..
masih baru lagi..belum sebulan pun..=)
masih baby..huhu

tujuan saya berblog mula2 nak saja2 dan nak mencuba je..
tiba2 pula jatuh cinta dalam dunia blog ni..
haaa..dah jadi hobi sepenuh masa dah ni..huhu..

haaaa..sumber inspirasi..?
emm..sapa ye..nak kata mak ayah saya, diaorang pun tak tau saya ni ada blog..huhu..
kawan2 kolej saya la yang banyak bagi semangat dan sokongan pada saya..

blog yang senantiasa ada dalam kepala otak saya ni adalah blog Ben ashaari, Cik epal, Yuyu zulaikha..

jika terpilih masuk majalah..
blogger yg akan tahu dulu adalah Ben ashaari,
sebab dia pun pernah masuk majalah juga..sama2 famous la nanti..huhu (perasan pula)

isu yang paling best pernah saya cerita adalah Segmen: Blogger Gegarkan U.
sebab time tu baru cipta blog dan first time masuk segmen abg ben..huhu

Jika saya sudah dikenali di dalam dunia blog,
bagaimanakah caranya saya membantu blogger blogger baru ye?
mungkin saya akan berkongsi pengalaman saya dalam dunia blog dari mula saya berkecimpung dalam industri ini..(oppsss..macam jawapan artis pula) huhu..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...