Sunday, February 6, 2011

~ Apa la nasib saya hari ini..??? ~


salam u ol..

nasib tak berapa baik la hari ini..
sampai kolej lebih kurang kul5 tadi..
sampai je pintu bilik..tengok2 saya tak bawa kunci bilik rupanya..
ingat roommate yang lain dah balik..
ketuk2 la pintu..
tapi senyap je..
sah la tak ada orang...


waaa....=( nak pergi mana ni..tak kan nak duduk bersila kat luar ni..
tanpa banyak fikir, saya pun dengan muka tak malunya ketuk pintu jiran sebelah..
nasib baik la ada orang..leh la tumpang sekejap..
sementara tunggu roommate dari johor dan pahang ni..
bosannya..badan pun dah melekit2 ni..
nak mandi...!!!


macam mana la saya leh cuai ni..
kalau tak, dah boleh dah terjun atas katil..
rindu kat katil dan bantal bucuk saya...


elok2 sampai kolej awal..malam juga dapat masuk bilik..
tak best betul la..
tapi nasib baik la ada yang bermurah hati nak tumpangkan saya kat bilik..
kalau tidak..duduk luar la jawabnya..
terima kasih kepada jiran saya yang juga merangkap classmate saya..
huhuhu...=)


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...