Wednesday, February 23, 2011

~ batuk, sakit tekak..!!! bile nak baik ni..?? ~

assalamualaikum u ol...

dah seminggu lebih dah..aduiii..
tak juga baik2..
macam2 dah cuba untuk cepat sembuh..
tapi sama je..
nasib baik suara dah ada balik..
tapi tak macam selalu..
sebelum ni suara lembut je, merdu...huhuhu...(perasan)
tapi sekarang dah tak macam tu..
rindu pada suara yang dulu..
harap cepat sembuh seperti sedia kala..=)

tengok la apa yang saya buat untuk cepat sembuh... :

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v




waaaa...tak baik2 juga...(nak nangis)


9 comments:

SaYraH WonDerLanD said...

Memang musim saket tekak, demam kan sekarang nie? eh mcm mana buat love tu..? sarah sll uat * je. heeeee. Salam perkenalan tooo =)

Nour Akmal said...

tu la kan...mmg tengah musim kot..
love yg mane tu sarah?

hasrul hassan said...

Salam .. cubalah minum air masak banyak2 ..

http://hasrulhassan.blogspot.com

Faztee Danisha said...

sy pn gitu sblum ni (raya cina)..smpi suare pun rock giler..heee..dok bw bkl strepsil tu je le gi mane2..last ok jugk..musim kot masa tu

forever love said...

banyakkan minum air kosong taw..kalo batuk..jgn sentuh ais langsung...insyaAllah baik..

xpun cuba makan ubat batuk cap ibu & anak..sedap..ngntuk pun x..

Nour Akmal said...

hasrul hassan:

wa'salam..thanks 4 ur advice..=)

Nour Akmal said...

Faztee Danisha:

skrg ni dh ok ckit..byk minum air mineral..huhu..=p

mmg tgh musim..=)

Nour Akmal said...

forever love :

thanks 4 ur advice..=)
alhamdulillah dah ok ckit..
byk mnm air kosong..=)

forever love said...

bgs2..buat masa nie jgn sentuh ais lagi k..dah betul3 sembuh..baru boleh minum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...