Tuesday, February 8, 2011

~ kenapa la mata ni nak pejam je time dalam kelas ~

salam u ol...

kelas hari ini pagi..kul8..
bangun dah tentu la pukul6.30..
tidur malam lewat juga..
tapi yang peliknya tidur awal ke, bangun lambat ke, cukup tidur ke..
mata ni tetap nak lelap time dalam kelas..
aduhhhh...tak suka la..
mata ni nak lelap pun tengok2 la tempatnya kat mana..
time pensyarah buka mulut je..terus mata ni kuyu..
tapi time lecturer ni habis mengajar, automatik mata ni segar balik..
kat kelas muka fokus pandang lecturer..
badan dan kepala tegak je..tapi mata pejam..huhu...pkai pula cermin mata..
ada yang perasan ada juga yang terlepas pandang..huhuhu...
apa2 pun saya bukan nak tidur dalam kelas tau..tapi tanpa sengaja..
kawan2 pun asyik tegur je..saya tidur cantik je dalam kelas..huhu...=)


apa2 pun saya sedang usaha nak atasi masalah ini..tapi dah semester4 masih lagi macam ni..cuma mungkin dah kurang sikit kot..
t,kasih kepada kawan2 kelas saya yang support saya dan memahami perangai saya ni..






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...