Thursday, February 3, 2011

~ Hanya tinggal kenangan.. ~

salam u ol...

selamat bercuti sempena tahun baru cina..
ikut masyarakat cina, tahun arnab ni tahun yang baik..
lagipun aku lahir tahun arnab juga..huhu..
sebab tu la gigi aku pun dah macam gigi arnab kot..huhu...


tapi hari ni sedih sangat..
time tahun arnab ni la tiba2 ada kejadian yang tak diingini berlaku..
ia juga berkaitan dengan arnab..


pagi tadi masa adik saya nak bagi makan arnab..
tiba2 tengok arnab saya lemah longlai tanpa bernyawa..sedih nya....=(
arnab betina..tengah bunting pula tu..=(
yang sadis nya arnab saya mati sebab tersepit kat sangkar nya sendiri..
memang air mata saya bercucuran la time tu..
memang sedih sangat..
arnab tu saya beli..
memang comel..dan jinak..
masih sedih lagi..
pagi tadi juga saya suruh adik saya tanam..




ni la arnab saya yang telah meninggalkan saya pagi tadi..=(




hanya tinggal kenangan..

8 comments:

KONCO BLOGGY! said...

xpe.. arnab yg pergi biar pergi.. cari arnab yg baru utk teruskan kehidupan.. chill k.. hehe

Nour Akmal said...

huhu..hilang tiada berganti..=)

ape2 pun..thanks komen..=)

KONCO BLOGGY! said...

ada pengganti yg lebih baik.. insyaallah.. =))

Kembang Perawan 3288 said...

rabbit. baca post saya pasal rabbit oke.sedih2.

Nour Akmal said...

konco bloggy:

in'Allah..gh pk nak beli arnab baru ni..=)

Nour Akmal said...

kembang perawan:

wahhh..nak tgk la arnab kat blog u..=)

Syazwani Mazlan said...

arnab awk kaler same dgn arnab saya....hehh... sbr kay.. :)

Nour Akmal said...

ye ke?masih sedih lg..arnab jantan tggl sekor..cian dia..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...