Saturday, February 26, 2011

~ Blog yang best untuk diterjah...=) ~

assalamualaikum...
selamat pagi,dah gosok gigi?huhu..
pagi2 lagi dah menghadap blog..
saya ni kadang2 suka juga blogwalking ni..
selalu la singgah blog yang best2..
so tibe2 pula nak suggest kat korang blog pilihan saya ni..
jom la kite terjah ramai2 blog mereka..huhu...=)


1. annenyss
nampak pink je bila masuk blog ni..simple tapi menarik..suka baca entry blogger ni..nak ice-cream boleh la beratur kat sini..

2. qasehdalia
blogger yang popular dalam Sahabat Blogger..entry blog dia ni best, dan selalu update blog..masa mula2 saya buat blog ni terus follow blogger ni..

3. Master faiz
suka dengan trademark blogger ni.. "walau tanganku dirantai sekalipun, aku tak akan berhenti menulis".. bersemangat je dengar kata2 ni..

4. misz elyn
dia ni rajin lawat blog saya..apa yang best blogger baru ni ye..otai blogger pun follow blog dia..nak tau..jom terjah..

5. atiq salleh
yang ni orang kuat Sahabat Blogger..tak sombong orangnya tau..blog yang simple tapi penuh dengan isian yang berguna..tak percaya?haaa...terjah la dulu..

6. Joel leslie
blogger yang rajin terjah blog saya..haaa..kalau korang nak tau pasal blog dia ni..jom kita serbu blog dia ramai2...

7. myung dae
seorang blogger baru, tapi ada idea yang banyak. susunan blog yang agak baik..tukang conteng header, kreatif tau.. suka datang blog dia sebab blog dia smart dan tak sesakkan mata memandang..


korang nak juga ke?
tunggu.........
mungkin lepas ni giliran korang pula..=)


17 comments:

forever love said...

wah..hihi..malunya saya..blog biasa-biasa je..entry banyak mengarut je tue..

nway..thnx ya...

Zeanne said...

eiiiiiii terharu nak nangis :') hehe

trimas ! sayang lebih la gini . hehe :D

happy blogging :D

Unknown said...

ai.. suka trademark aje? hehe

Kechik Itu Comel said...

forever love:

wc atiq...=) happy blogging ya..

Kechik Itu Comel said...

masterfaiz.com :

semua saya suka kat blog awk..=)

Kechik Itu Comel said...

aNnE:

wc...memang suka blog anne..=)

Myung Dae said...

Waaa !! Masuk blog pilihan die lah . Thanks a lot. Conteng header kat muke die baru tau =P

forever love said...

insyaAllah sentiasa hepi..

Qaseh Dalia said...

ek huhu blog qaseh bese2 je ..blog yg lain kat atas tu mmg superb tq yunk

Joel Leslie said...

woww.. x sangka pula akn dimasukkan dlm sini. ya, mmg slalu jenguk blog awk .. sbb suka bc entri2 awk. best2 belaka :D k, thk you very2 much. :)

Joel Leslie said...

http://youreextremelyhot.blogspot.com/2011/02/woahhh-aku-masuk-dlm-entri-blogger-lain.html

Joel Leslie said...

:D ok. *susah nak contact ngan awk sbb x da chatbox. u too, happy blogging & have wonderful days in life. :)

Kechik Itu Comel said...

Myung Dae :

huhu..jangan la..abis la nnt..=)

Kechik Itu Comel said...

Fireworks, Joel Leslie:

thanks..coz support blog sya...

Puan ElyN said...

belog aku belog capok je weee.. huhuhu:)

Dak Yang said...

mmg comel blog u!pink je ^^ follow me back ya! ^^

Farah Shahidah said...

haiii tenks for sharingg...
nnti nak sggah blog dorg jugak laa...
tnks sharing.

follow you =D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...