Thursday, February 17, 2011

~ Menangis la puas2...~

salam u ol..

balik kelas ni tiba2 rasa macam nak nangis la..
emmmmmm....
ni apa kes pula ni nak nangis2..
banyak sangat ke air mata tu yang nak dibazirkan..?
huhuhu..
apa2 pun kalau kita sedih atau pun tension..
ubatnya adalah menangis..
menangis la puas2 ye..
jangan tahan2..
tapi betul ke?
boleh ke hilang kesedihan tu kalau kita menangis??
haaa....nak tau kena la try ye..


tapi macam tak sesuai je untuk kaum adam ni..
huhu..tapi tak apa..
boleh je korang nak try dalam toilet ke?nangis puas2 sambil mandi..
sure orang tak perasannya..huhu...=)
lelaki pun tak salah kalau nak menangis..
korang pun manusia juga..
ada hati dan perasaan..


jangan tahan air mata tu kalau kite betul2 dalam kesedihan..
lagi2 kalau kecewa..hati tengah bengkak time tu kan..
apa lagi nangis la puas2..nak buat apa lagi kan..
tak ada sapa nak larang kita dari menangis..
jangan kecewa terus buat benda bukan2 dah..
yang tu memang saya larang sekeras2nya...


apa2 pun menangis adalah antara ubat yang mujarab
untuk kite lepaskan apa yang tersimpul di hati kita tu..
apa2 pun setiap kesedihan pasti akan ada kegembiraan nya nanti..=)



6 comments:

misza said...

kalau malu menangis la sorg² dalam bilik. ^_^

fArAh!! said...

lepas kan je air mata tu & menangis puas-puas..
mungkin akan rasa lega lepas tu..

Nour Akmal said...

misza:

kalau dah tak tahan..kat mana2 pun leh nangis...huhu

Nour Akmal said...

fArAh!!:

tul tu kan..msti akan lega pas tu...=)

HaiDa HiDa said...

cara terbaik dari duk menyusahkan orang lain.. dah byk kali gne cara ni.. mmg lega sgt.. lelaki pun tak salah kalau nk menangis.. tak perlu ego tuk titiskan airmata tu.. :)

Nour Akmal said...

HaiDa HiDa :

btul tu kn..sangat2 lega..
pas nangis kdg2 leh je lupakan mslh tu..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...