Monday, February 21, 2011

~ Erm..Ally dah bertunang...??? ~

assalamulaikum..

lama dah nak cerita pasal hal ni..tapi tak berkesempatan la pula..huhu..=)
apa2 pun saya nak cerita juga la...
sibuk sikit kebelakangan ni..=)

hari tu ada terbaca tentang gosip yang Ally Iskandar bertunang..
ingat main2 je la..rupanya memang betul yang dia bertunang..
ok la tu kan, nak tunggu apa lagi..semua dah lengkap..
tinggal kahwin je belum..huhu...=)
sebelum ni pembaca berita TV3 yang terkenal, shaiful nizam
telah memilih Juara Gadis Melayu musim pertama..
kini giliran Ally Iskandar pula..=)

Ally telah memilih tarikh 11 Feb untuk melangsungkan pertunangannya dengan
gadis pilihan hatinya, Nur Aisy' ah Zainal.
Nur Aisy'ah adalah merupakan Naib Juara Gadis Melayu musim yang pertama.
memang cantik orang nya..sesuai la kan..
bagai pinang dibelah dua..=)

rasanya belum terlambat nak wish tahniah pada kedua2 pasangan ini..
moga kekal hingga jinjang pelamin dan akhir hayat..=)

apa2 pun korang layan la gambar2 mereka ni ye..

















5 comments:

Syazwani Mazlan said...

http://syazwani30.blogspot.com/2011/02/1st-contest-dari-aku-gambar-pets-paling.html

jom join my contest :)

eja said...

sedih owhhh...

Qaseh dalia adelia said...

saye frust haha

Nour Akmal said...

saya pun frust juga..huhuhu...=(

Anonymous said...

alhamdulillah, bertemu jodoh jua si ALLY ISKANDAR...
~UWAAAA~ aku pon frustlh wei.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...