Sunday, February 20, 2011

SAYA SEORANG BLOGGER YANG AKTIF !

assalamualaikum u ol..

pagi2 ni layan blog dah..
sebab bosan duduk kat bilik je kan..
nak keluar pun malas..
so tibe2 buka blog BA ade pula segmen baru..
so nak la join..huhu..
macam biasa la kan..
suka join segmen2 BA ni..
lagi2 sangat senang je nak join...=)




kalau korang pun nak join, jom la singgah sini...

apa salahnya kita join segmen macam ni kan..
boleh juga berkenalan dengan blogger yang aktif..
dapat juga kita promote blog kita ni..
tak susah pun kan...=)




4 comments:

cik Dil said...

wewittt..golekk2 sinii dr blog abg ben...
wahh mmg aktif betul nii..hihii

Nour Akmal said...

cik dil:

aktif biase2 je..
sejak jatuh cinta dgn dunia blog ni..=)

TAYAR PANCIT said...

hai..saye da follow awak :)follow me back http://tayarpancit.blogspot.com/2011/02/segmen-saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

zakiah ghani said...

dtg dri segmen BA jugak.. selamt berblogging.. keep in touch :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...