Wednesday, February 23, 2011

~ first time blog saya msuk list Blogger lain.. ~

assalamualaikum u ol..

pagi2 je dapat berita baik..
rasa macam mimpi pun ada..
memang bernasib baik kot hari ni..
harap2 macam tu la..
bukan apa..pagi2 lagi nampak nama blog saya tersenarai dekat blog yang popular ni..
wahhh..memang gembira la..
macam tak caya pun ada..
bukan senang blogger lain nak pilih blog kita ni kan..
saya hargai sangat2..
bagus cara dia mempromosikan blogger2 macam saya ni..
saya pun akan menyusul untuk support blogger dengan cara macam ni..
sapa kah yang bertuah tu???
nantikan la ye..=)




haaa...masuk dalam list..
terima kasih untuk tuan punya blog ni..


nak tau sapa yang pilih saya tu..
meh sini saya tunjuk.. :




ni la dia ady budika...


smart kan header dia..=)
saya suka..!
saya memang dah follow blog dia ni..
jom la kita sama2 support dia..
sebab dia ni berpengalaman dalam dunia blog..
tak rugi pun kalau kita support kan..=)
sebab dia selalu gak update blog..
ada je cerita yang menarik..
so apa lagi..jom kita terjah blog ady budika..



5 comments:

forever love said...

blog die best..atq pun suka..atq pun tersenarai gak..nom6 la.hhi

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

hehehe.. nape blog sy xde lak tersenarai .. :)

Puan ElyN said...

aku ade tag name ko. see my belog okeh ;)

rosmina samin said...

jumpa blog ni dari Ady =) *saya pun ada tau* hahaha nak juga ngengenge

Nazrul Ashraff said...

bagus kan belog ady budiak tu..wii!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...