Friday, February 11, 2011

~ otai blogger follow blog saya...gembira sangat2...=) ~

salam u ol..

entry saya sebelum ni saya cerita pasal blog saya yang sudah berusia sebulan tu..
memang happy la sebab saya diterima dalam dunia blog ni..=)
tapi entry saya kali ni dua kali happy..
hadiah untuk anniversary blog saya ni kot..huhu...
hadiah yang sangat bermakna..
memang sangat seronok..


korang nak tau kenapa saya happy sangat???
haaaa.....
blogger yang selama ni saya minati akhirnya sudi follow blogger baru macam saya ni..=)
korang caya tak?
mula2 saya susah nak caya..
tapi bila tengok betul2 saya tak bermimpi rupanya..
pada masa usia blog saya genap sebulan, akhirnya beliau sudi follow blog saya..


ni la dia blogger yang saya minati dan setiap hari mengikuti blog beliau..




Ben ashaari..
sori abg ben..pinjam pic ye..=)


sapa yang tak kenal beliau..??
semua blogger seluruh pelosok malaysia kenal abg ben ni..
thanks abg ben..sudi follow blog saya ni..=)
dalam diam dan tanpa beliau perasan..
beliau banyak membantu saya dalam dunia blog ni..
sebab saya suka join segmen dia..huhu...=)



1 comment:

Unknown said...

owh, jadi ini la rahsia blog ni jadi femes ek.. rajin join segmen abg ben.. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...