Monday, February 7, 2011

~ sesi meluahkan perasaan... ~

salam u ol..

pantang ada masa lapang kat kelas tadi..
kami bergosip..
masing2 meluahkan perasaan..
waaahhh...dah lama tak berjumpa, macam2 cerita la yang keluar..
kawan2 cakap saya ni makin happy sekarang..
emmm..betul ke?
ala..biasa je la..tak ada apa2 pun..
hati tengah senang macam ni la kot..
cuba kalau tengah sedih...haaa..semua serba tak kena..


isu kami adalah tentang kisah percintaan..
huhu..macam dah tak ada topik lain pula...
mengumpat la pasal kaum adam ni..
maaf ye kaum adam..
saja nak cipta kontroversi..huhu..
kadang2 dalam hidup ni tak selalunya indah..
ada je kejadian yang kita tak nak akan jadi..
hidup ni macam roda..kadang2 kita diatas..
kadang2 kita dibawah..
kaum adam jangan la menyakiti kaum hawa dengan kecurangan..
saya sedih dergar cerita kawan2 saya yang kecewa tentang cinta..
saya cerita pun sebab kawan2 sedang alami dan saya juga pernah alami..
terbit juga rasa marah terhadap kaum adam ni..
kenapa la mempermainkan perasaan wanita ni..
zaman sekarang ni memang kena berjaga2
perempuan suka kacau BF orang..
lelaki pula suka GF orang..
orang yang bercerai pun ramai dah..
apatah lagi yang putus tunang dan putus cinta ni..
dunia...dunia...


so apa2 pun sayangi la diri anda dahulu..=)
jangan biarkan diri anda disakiti..
amat perit bila terjadi..


p/s: sekadar ingatan untuk diri sendiri je...=) peace.....



1 comment:

Anonymous said...

Sedey plak aku baca cerita d atas...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...