Friday, February 4, 2011

~ Lepas happy, pasti akan datang sedih..betul ke? ~

salam u ol..

betul ke orang cakap lepas kite terlalu happy, nanti airmata kesedihan akan jatuh juga..??
maksud saya lepas kita gembira, esok2 mesti akan ada benda yang menyedihkan berlaku?
kawan2 selalu cakap macam tu..
tapi benda ni selalu jadi kat saya..
lepas gelak2..happy2..nanti akan menangis pula..
mungkin ada betulnya..
cuma kadang2 saya terlepas pandang..


yang ni bukan pasal arnab saya yang mati tu tau..huhu
nanti ada yang cakap saya frust pasal arnab je..huhu..
tak la..kadang2 benda yang kita nak tak semestinya akan terjadi..
mungkin juga benda yang kita tak nak jadi akan terjadi juga..
so pas ni kalau happy2 tu saya kena beringat sikit la kan..
sebab benda ni selalu jadi pada saya..tak kira la saya happy2 dengan family atau dengan kawan2..esok2 mesti ada benda sedih jadi..
sapa yang nak macam ni kan..
tapi apa boleh buat..dalam hidup kita ada yang gembira dan ada juga yang sedih2..
apa2 pun hidup mesti diterusakan..
happy2 kan la hidup korang...=)


happy sokmo kawan2....

2 comments:

Kechik Itu Comel said...

mejuez:

betul tu..
hidup tak semestinya sentiasa hepi kn..

apa2 pun thanks sbb komen membina mcm ni...=)

emieysandra said...

itu dh lumrah hidup..
emiey klu terlalu happy, mula rse sdih ngn sndiri sb terpk apa la yang akn mnyebabkn aku sih nnti..

tp, emiey pgg pd 1 prinsip..
bergembira la masa gembira, bersedih la masa sedih..semua tu kan hidup..klu asyik gembira je, xdela cabaran dlm hidup ni kan..

~_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...