Friday, February 18, 2011

~ suara dah tak keluar...huhuhu~

salam u ol..

bangun pagi hari ini awal..walaupun tak de kelas..
tiap2 jumaat tak ada kelas..
dari sem 1 sampai la sem 4 ni..
best gak la...

bangun pagi ni tibe2 rasa tekak lain macam..
buat je la macam biasa..
tibe2 saya nak tegur roommate saya..
tibe2 suara tak keluar..
ehhh...apa dah jadi ni...???
tiba2 je...malam tadi elok je jerit2 tengok movie...
aii...tak kan la bangun pagi suara dah hilang kot..
emmmm.....
sah...memang sebab terjerit2 tengok movie malam tadi..
biase la tengok cite thriller & horror la katakan..huhu..

baru nak keluar pergi karaoke..
angan2 je la..
suara pun dah tak ada..
baru nak tunjuk skill kat kawan2..(eleh,macam sedap je)
huhu...

tak apa la..nak buat macam mana kan..
diam je la..tak payah cakap..
nanti ada pula yang gelak tengok saya cakap nanti...

nak jalan2 round KL hari ni...
sempat lagi saya ni kan..
ok la tu..suara je tak keluar..
kaki masih bertenaga..=)
JOM...!


7 comments:

iekah said...

hye...thanks coz sudi jengah blog iekahridzuan.blogspot.com....=)


da follow =))

Kyra Hasman said...

nak follow ! hehe

.: lalala :. said...

tengs sebab visit my blog n comment =)

follow sini ^.^

MulutPayau said...

Assalamualaikum..ok lah tu dik..suara jer tak kluar..tapi kaki masih brtenaga...
akak fllow blog ni..

Qaseh ElyaNas said...

minum air asam jawa la ^^

anyway nice blog ^^ jom sggah blog vee, leh la follow vee / tinggalkan komen.. vee follow balik ^^

Anonymous said...

It's fantastic that you are getting ideas from this piece of writing as well as from our argument made here.

Also visit my web site :: Same Day Payday Loans

Anonymous said...

I am sure this рaragгaрh has touched аll the internet viеwers, its rеally really pleasant paгagrаph on building uρ
new webѕіtе.

Alѕo visit my blog post ... loans for bad credit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...