Saturday, February 5, 2011

~ Jom tengok cerita ini... ~

salam u ol...


pagi tadi baca paper Harian Metro..
tapi bukan nak cerita pasal gosip atau pun kisah2 kontroversi ni..
cuma nak share dengan korang tentang drama yang akan ditayangkan malam ni..
dalam slot cerekarama TV3..kul10 mlm ni..
dah baca sinopsis nya..macam best je..
tajuk nya "biarkan aku menangis"...
tajuk pun dah ok kan..
cerita nya mesti lagi ok..


lakonan menarik Ellie Suriati..
kisah tentang penyesalan anak yang derhaka..
kisah yang boleh membuatkan kite menitiskan air mata mungkin..
haaa...nak tau lebih lagi..jom la kite tengok ramai2..
cerita tentang tauladan ni memang best kalau nak tengok..
tak rugi pun...=)




8 comments:

ejulz said...

mesti sedih kan?

sembil9n said...

xd gmbr preview ke??

Nour Akmal said...

ejulz:

tengok sinopsis nye best..skrg pun tgh tgk..
best.....

Nour Akmal said...

sembil9n:

tak ada la..tak sempat nak upload pun..
sebab nak tngk cite ni..tkut terlepas..=)

Princess Nur said...

akak tgh nengok ni..mmg best lakonan elly suriati jadi orang gila..

Nour Akmal said...

princess nur:

best gak la..sedih citenye..
leh meleleh air mata ni..huhu

SYAFIQAH / S said...

seriously best cerita nie..dah tengok dh malam semalam :)

Nour Akmal said...

syafiqah / s:

sedih kn..memang best..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...