Friday, February 11, 2011

~ Baru Setahun Jagung....~

salam u ol...

hari ini pagi2 lagi dah on9..
agak excited kot nak update blog hari ini..
korang nak tau tak sebab ape?

hari ini 11/2 genap la sebulan usia blog saya ni..
baru sebulan???
ye..baru je sebulan..
masih baru lagi kan..
baru setahun jagung dalam dunia blog ni..

sangat2 gembira sebab selama saya wujud dalam dunia ni..
ramai yang bagi sokongan, terutama blogger lain dan juga silent reader blog ni..
best nya..gembira sangat..
teringat masa mula2 ceburkan diri dalam dunia blog ni..
ni la entry saya yang pertama, kalau rajin klik sini..

mula2 tu, ada juga rasa tak yakin boleh sampai ke tahap ni..
ye la..dunia blog ni perlukan kesabaran yang tinggi..
bukan dalam seminggu dua je orang dah boleh terima kewujudan kita ni..
bukan dalam masa yang singkat blog kita akan dikenali..
perlukan kesabaran yang tinggi..

apa2 pun saya sangat berterima kasih sebab korang semua terima
blog KECHIK ITU COMEL ni...
follower saya pun dah nak mencecah 300 orang pun..
silend reader pun ramai juga..
so saya harap sangat2 korang terus bagi sokongan
pada blogger kecil macam saya ni..
itu pun dah cukup..
terima kasih atas sokongan korang semua..
saya hargai sangat2..




4 comments:

fyna ahmad said...

hehehe..
da sebulan e?
okla nih...follower pown da ramai...


duk banting e dear?
kat mner??

Kechik Itu Comel said...

fyna:

yup..genap sebulan dah hari ini..
huhu...

memang duk banting..area kg je..
duk banting juga ke?

Akin Amar said...

wah...teruskan usaha..chaiyok2!!
tq sudi 4low blog akin..
Salam perkenalan gak...^^

Akin Amar said...

wah...teruskan usaha..chaiyok2!!
tq sudi 4low blog akin..
Salam perkenalan gak...^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...