Tuesday, February 22, 2011

~ buang semua widget yang merepek tu...~

assalamualaikum u ol...

nak tau tak, masa mula2 saya buat blog ni..
ada je widget yang saya letak..
konon2 nak cantikkan blog la..huhu..
mula2 memang nampak cantik..makin lama makin bosan pula..
tu yang terus delete widget yang bukan2 ni..
maybe tak berapa nak berfungsi sangat kot..


rasa simple is better..
so nak delete je la..
lagipun takut pula widget2 ni memberatkan blog saya ni..
tak pasal2 blogger lain malas nak usha2 sini..
so bila check balik memang ringan je blog saya ni..
tak la berat sangat nak pikul..huhu..
so tak ada la alasan blog saya ni berat ye..
saya dah clear kan apa yang patut..huhu..

biar nampak simple dan tak serabut bila di pandang..
bak kata orang tua2.. " sedap mata memandang"
harap2 sedap la mata korang memandang blog saya ni ye..huhu...=)





13 comments:

Myung Dae said...

Sedapppp !!Boleh makan tak . HUHU . =P

AdyBudika said...

wahh..aha....tak banyak widjet lebih best...tak berat page...suke2.... lagi satu kalau leh buang verification code untuk komen pun best gak :)

Puan ElyN said...

ha ah kan. belog aku pun da berat ouhhh. huhuhuhu

Umar Faruq said...

haaaa.. skrg baru best nk skodeng blog nie.. hehe

Kechik Itu Comel said...

Myung Dae:

kalu rse dh lapar sgt tu..
makan je la en myung dae..

Kechik Itu Comel said...

AdyBudika:

betul tu..
kalau blh word verification pun buang jgk kan..
senang nak komen..huhu..=)

Kechik Itu Comel said...

Umar Faruq:

rajin2 la singgah ye en umar faruq..=)

Kechik Itu Comel said...

Cik Elyn:

haa..ko nye blog tak la berat sgt..ok je aku bkk..
buang je ape2 yg tak ptt tu..

Bunga said...

sama la..dah buang.

Unknown said...

lagi best kalau komen ni jadikan popup.. senang nak mengomen :D

♥ zuai™ ♥ said...

SAYA SOKONG 100% ! SAYA PALING TAK SUKA BILE BLOG-WALKING , BLOG ORANG TU PENUH DENGAN WIDGETS , GRRR , semak jea ! dah tu sekat-sekat ! takut bile tegur , kecik hati =,=

Kechik Itu Comel said...

♥ zuai™ ♥ :

memang pun..
mse mula2 berblog ni memang la ade letak..
tapi bile pk blik tak de pun guna sgt..huhu..

zakiah ghani said...

a'ah.. simple look nice..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...