Sunday, April 24, 2011

Balik kampung..atok KIC sakit..

assalamualaikum u ol..

ketika korang semua dilamun mimpi..
memeluk bantal busuk korang tu..
KIC terima mesej dari adik KIC sebelum subuh lagi
mengatakan atok KIC sedang sakit sekarang ni..
sebelum ni memamg KIC dah tau yang atok sakit..
tapi kali ni KIC kena balik kampung juga..
sebab hati rasa tak berapa sedap..

jadi pagi2 ni KIC kena cepat2 bersiap sebab nak balik kampung pun berjam2..
biasa la kalau naik pengangkutan awam ni..
yang satu jam je boleh jadi sampai 3-4 jam..
so nak gerak awal..
apa2 pun KIC nak balik juga..
atok pula tak nak pergi hospital..
biasa la orang tua kan..
sedara mara semua dah ada di kampung..


korang semua doakan la atok KIC berkeadaan baik 
dan sehat kembali...



7 comments:

meer oppa said...

semoga atok KIC cepat sembuh n sihat kembali ....

sasa said...

semoga atuk cepat sihat ya

tiQz said...

moga semuaanya selamat....

areteacar said...

semoga atok cpt sembuh :)

Rozuan Ismail said...

SEMOGA ATOK kic CEPAT SEMBUH!!kic BAWAK BERSABAR YE

sui nawi said...

byk bsbr,smga cpt smbuh

eB ezrin said...

insyaallah... tc

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...