Saturday, April 23, 2011

Mengidam...??? mengidam apa malam2 ni...?

assalamualaikum u ol...

sebelum memulakan langkah untuk menelaah buku2 ni..
saja la KIC nak cerita dengan korang..
itu pun kalau ada yang nak baca la kan..
siapa la KIC ni kan..
tak femes pun mcm blogger Ben Ashaari, Fatin Liyana, apatah lagi Cik Epal..
jauh sekali..tapi KIC percaya ada je yang support KIC...=)

ok la..berbalik pada tajuk entri ni..
tiba2 pula KIC ni mengidam..
ehh..sesuai ke ayat tu untuk KIC ye..?
bukan ke mengidam tu untuk perempuan mengandung je..
ala...belasah je la..yang penting korang paham..huhuhu
perut ni meronta2 nak makan makanan kegemaran KIC ni..
dah lama kot tak dapat..




sedapnya...
nak satay.....
kalau dapat ni mau bercucuk2 KIC belasah..huhuhu
ade sapa2 nak belanja KIC tak..
mengidam ni..huhuhu...
selalu orang cakap ambil bau pun jadi..
KIC ni tengok gambar pun jadi la...huhuhu...ayat pasrah..=)

7 comments:

Rozuan Ismail said...

BARU JE MAKAN BAPE ARI LEPAS,BELI KAT PASAR MALAM..HEHE

nida husna said...

nak makan tp dok diet ni,,, heheeh

aku@arim said...

hehehe..ntah nape, xsuke plak kat satay..0rg len suke kn.tp sy xsuke pn..xberminat lngsg.. =)

sitihanisahali said...

erhhh..balik rumah nnt baru nak makan sate..nk makan sekrang kne gne duet sendiri..mahal..kat umah gne duet ayah ;p

ASaDa RyutaRo said...

siyes nak makan satay!!! tapi kena cuti makan satay lama ni.. huhu

NabiLLa NaSir said...

saye mengidam nk mkan lemang ngan rendang. haha ke laut je selera. haha

sasa said...

kt Kl ssh nak dapat yg sedap..nak balik perak belanja mak abah makan sate la!!huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...