Monday, April 18, 2011

Bantal busuk...korang ada...???

assalamualaikum u ol...


mesti ramai antara korang yang masih ada bantal busuk kan..
ala..tak payah la nak malu2..
dari kecil sampai la ke besar tak boleh nak lepas dengan bantal busuk tu kan..huhuhu..
memang patut pun di panggil bantal busuk..
teman tidur korang..tak ada bantal kesayangan korang tu, mata tak kan lelap..=)
orang lain tak boleh nak pegang..apatah lagi nak basuh..=p
tapi benda ni memang terjadi pun..
tak ada yang peliknya..
sampai besar peluk bantal busuk lagi..
dah jadi bapak orang pun masih ada bantal busuk lagi..=)
tak boleh dipisahkan..
ada artis sorang tu pun memang tak boleh lepas dengan bantal busuk dia tu..
nak tau sapa...???



ni la dia Aril AF yang ada bantal busuk nya..huhuhu..


yang ada bantal busuk tu mesti tiap2 malam tak sabar nak masuk tidur kan..
tak sabar nak tidur dengan teman setianya tu..=)


14 comments:

black butterfly said...

sy pun ader~~~tpi msuk alam universiti nie..terpksa tingglkan teman kat rumah...tiap2 malam rindu bantal busuk...sob..sob..

~::KUYA HARIS::~ said...

bantal busuk??hehe ^^ kita tak ada bantas busuk tp ada sekor bear yang dibawak tido besama.bear tuh dari kecik ada sampai sekarang.apakah itu dipanggil bear busuk???hehe ^^

NuReLLe said...

haaa..xsanggup rasanya kalau bakal suami nanti de bantal busyuk..huuu~ tido luar lah gamak nyeee....:O

cik fza said...

bantal busuk peneman kesepian :P

Anna King said...

huhu.. bantal busuk wajib ada... kalau x ada die memang boleh tido tapi tido dalam keadaan x tenang laa.. sebab mengidamkan die... ^^

nelly said...

nelly takde melainkan teddy bear ~

Ai Ni.. said...

sy pon ada buat entry sal bantal bucuk gak..hakhak..

ika said...

ade,,tetap bawk even p u..haha..ta key tingglkn lg2 s tersayang yg bg

eB ezrin said...

xder la plk... budak2 tuh pn akak x ajar ;p

forever love said...

BANTAL BUCUK TUE BUAT LAP AIR MATA.. HIHI

Mra Mastura said...

saye ade ni.. >____< hehe

tiQz said...

byk oo kenangan.....

Aisumi Chan Kawa'i said...

patung busuk masuk snarai tak? hihi.. bntal slalu tukar2.. patung dari kecik sampai dh besar yg sama..

Rozuan Ismail said...

ada!!kat rumah still simpan.mmg x kn bg org lain pegang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...