Wednesday, April 6, 2011

Macam ni ke aksi penyokong bola sepak Malaysia..???

assalamualaikum u ol...

pagi ni ada kelas..agak sibuk juga la..
masa untuk menghadap blog makin singkat..
tapi pada yang datang jenguk blog saya..
In'Allah saya akan balas kunjungan korang..=)

berbalik pada tajuk entri saya pagi ni..
apa nak jadi dengan penyokong bola sepak ni..
terbaca pada 1 akhbar tempatan ni..
memang menakutkan la..




siap nak baling2 kerusi lagi..
adui...memang teruk la..
takut nak tengok bola kat stadium kalau ada aksi2 merbahaya macam ni..
ganas sungguh..tu belum main mercun atau baling2 botol lagi..
kejadian ni kat Stadium Likas, KK..
penyokong pasukan yang kalah ni buat hal pula..
dah kalah tu terima je la kan..
kawalan ketat kena ada ni..
tak pasal2 ada yang cedera nanti..
tengok bola tu, tengok je la..jangan la sampai nak baling2 kerusi pula..

moral of the story:
kawal la perasaan bila tengok bola tu ye..
jangan excited sangat...huhuu



14 comments:

putERi-kAtEk said...

memalukan negara btoll

memel said...

biasalah tu, bola sepak malaysia. kalau da kalah tu ade je yg tak puas hatinye. huh

Rozuan Ismail said...

jangan samopai bunuh membunuh plak tgk bola ye..bola je kot..

sabenazakey said...

excited terlebih la tuh,. control control..

Axieda'great said...

memalukan betul la
perangai cam orang x sekolah

KuNanGKuNanG said...

dulu slalu jg tengok bola kt stadium, tp xla sampai camni...xtau la nape skrg ni penonton makin ganas...

Nour Akmal said...

putERi-kAtEk :

memang memalukan la..

Nour Akmal said...

memel :

klu ye pun tak puas hati jgn la smp mcm tu kan..tkut tgk..

Nour Akmal said...

Rozuan Ismail :

tau tak pe kan...kne kawal la..bola je pun..fanatik betul..

Nour Akmal said...

sabenazakey :

memang pun..sbb tu la jd smp mcm tu..

Nour Akmal said...

Axieda'great :

tak pk sblm bt..
jd la mcm tu..

Nour Akmal said...

KuNanGKuNanG :

makin lame makin ganas kan..

MiSzy DiaN said...

gulp!!
kk??
tetiba malu plak.. huhu..
laaa apsal laa dorg ni sengal betul nk buat mcm tue.. huhuhu..
negeri sendiri lagi tue..
kalu mcm ni la, nda maw jejak kaki p stadium taw..bikin takut jak..

manueng said...

pergi stadium nak tengok perlawanan bola...skali dpt tengok perlawanan wrestling skali...untung tu...bayar harga tiket utk satu perlawanan... dpt tgk dua 'match' yg berbeza...haha =p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...