Saturday, April 2, 2011

Melodi tanpa Fafau dan Wahid ...

assalamualaikum u ol...

korang dah makan malam ke?jangan makan lewat2 tau..
tak elok..huhu..makan awal2 lagi bagus..
esok hari minggu..so nak plan apa ye..?
mungkin duduk bilik je kot..
menyiapkan assignment yang tertangguh..isnin nak kena hantar..
tak ada masa nak buang masa dah ni..huhu..=p

ok, berbalik pada tajuk entri saya malam ni..
nak cerita pasal melodi tanpa Fafau dan juga Wahid..
mula dari minggu ni la melodi akan muncul tanpa Wahid dan Fafau..
korang dah tau kan sapa yang ganti mereka berdua ni..? 



rindu la dengan pengacara melodi ni nanti..
 
pengacara yang bertuah tu Zizan RL dengan Dira
mereka akan menggantikan tempat Fafau dan juga Wahid..
so apa2 pun kita support la pengacara melodi yang baru ni..
harap2 melodi akan lebih meriah lagi walaupun tanpa Fafau dan juga Wahid..
mungkin Zizan dan Dira akan membawa kelainan..
so kita nanti2kan la ye..
lain orang lain caranya..
tak sabar nak tengok melodi esok..mesti banyak gosip2 yang baru..=)
huhuhuhu...=p


ni la pengacara melodi yang baru..=)

4 comments:

Cik Elyn said...

alaaa, tak best la takde farah :(

solo molo said...

mesti laen dah lepas nie...
tapi kena bagi gak pelung kat muka-muka baru nak tunjuk bakat...

Chegu Zubir said...

dah lama xtgok dan dgr gosip panas..hehehhee

jom meh baca nih dan bagi komen ckit
Bagaimana Jadikan Wanita Gembira dan Rasa Disayanggi

sabenazakey said...

ouh,.npe dorg tkar?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...