Saturday, April 23, 2011

Pertunangan Ashraf Muslim ....

assalamualaikum u ol...


korang semua dah siap lunch belum..
KIC dah siap makan dah pun..tu yang bersemangat nak update entri lagi ni..
huhuhu...



hari ni tanggal 23/4/2011 adalah hari pertunangan Ashraf Muslim..
mesti ada yang gigit jari kan..
lagi2 peminat setia pelakon tu..
pagi tadi jam 9.30 pagi KIC tengok LIVE majlis petunangan mereka..
memang meriah..siap ada siaran langsung lagi kat TV9..
sungguh manis tunang Ashraf Muslim ni..
Noor Dayana Haji Lokman ni anak pengasas Pusat Perubatan Syifa Al Hidayah Gombak..
Asyraf Muslim ni pula adik angkat kepada Haji Lokman ni..
tu yang mereka boleh rapat..
Noor Dayana telah berjaya menambat hati lelaki idaman wanita ni..
untung la..lagipun Noor Dayana ni penuntut Pelajar Kedoktoran 
di Universiti Mannipal India...
tapi sekarang ni praktikal kat Manipal-Melaka Campus Air Keroh, Melaka..



cincin di jari mereka...=)
so sweet...


mereka berdua ni merancang untuk melangsungkan pernikahan di Mekah
pada 1 syawal nanti..waaahhh...bestnya la...=)
apa2 pun sama2 la kita doakan moga hubungan mereka berkekalan hingga ke akhir hayat..
tahniah buat Asyraf Muslim dan juga Noor Dayana..



sumber : [sini]


14 comments:

Eja Razif said...

owh lelaki dambaan hati ku sudah bertunang

~aKu*sy@nichi~ said...

syukerrrr nyew...manis..sopan..anggun dayana...amat loikeee...ngan pilihan asyraff....smg jodoh kalian bkeklan amin...=p...doa dr kjauhan...hehee

Nabila Huda said...

kenapa??mengapa??? huwaaaaaa!!!
huhuhu

moga kekal sampai akhir hayat

sabenazakey said...

wah,.mnat gle dekat asyraf muslim nie,. tahniah,.!

Cik Yana said...

Tahniah Asyraf sebab pilih yang bertudung. Cayalah Ustaz Amirul :P

Lots of Love,
Cik Yana

nama.aku.lynn said...

macam ramai wanita2 di luar sana dahhhhh mengigit jari..hahah~

Nour Akmal said...

Eja Razif :

sm la kita eja..huhuhu

Nour Akmal said...

~aKu*sy@nichi~ :

sme2 la kita doakan mereka..=)

Nour Akmal said...

Nabila Huda :

kecewa nmpk nya cik nabila kita ni..huhuhu

Nour Akmal said...

sabenazakey :

KIC pn minat juga...=)

Nour Akmal said...
This comment has been removed by the author.
Nour Akmal said...

Cik Yana :

tak memandang paras rupa..yg pntg hati baik..=)

Nour Akmal said...

nama.aku.lynn :

KIC pn gigit jari juga..

Rozuan Ismail said...

PATUTLAH RAMAI POMPUAN NANGIS HARI NI..HAHA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...