Wednesday, April 20, 2011

Pelajar cabul rakan dalam kelas..

assalamualaikum u ol...

selamat pagi semua..
pagi2 lagi KIC dah dihidangkan dengan cerita yang kurang enak..
ishhh...geram juga dibuatnya..
korang nak tau jom baca sampai habis ye..
lepas tu korang komen la sendiri ye..


ARAU: Empat pelajar lelaki sebuah sekolah menengah di sini, ditahan polis kerana berkelakuan liar termasuk mencabul seorang pelajar perempuan dalam kelas sama tanpa menghiraukan pelajar lain melihat perbuatan terkutuk mereka.

Tiga pelajar lelaki terbabit yang berusia 15 tahun yang juga rakan sekelas mangsa bersama seorang pelajar berusia 16 tahun melakukan perbuatan itu ketika waktu persekolahan, kelmarin. Pelajar perempuan berkenaan yang tidak tahan dijadikan objek seks sejak tiga minggu lalu oleh keempat-empat pelajar terbabit

Semua suspek didakwa tidak menghiraukan rakan sekelas lain yang melihat perbuatan mereka mencabul mangsa. Mangsa sebelum ini mendakwa sering diganggu empat suspek dan paling ketara apabila mereka memegang buah dada dan pahanya..



ini adalah serba sedikit ulasan yang saya ambil dari surat khabar metro..
apa la nak jadi dengan budak2 sekarang ni..
dalam kelas pun jadi..
time KIC sekolah dulu mana ada cerita2 macam ni..
nak usik pelajar perempuan pun tak berani..
apatah lagi nak buat benda tak senonoh..
orang datang sekolah nak tuntut ilmu..
yang diaorang ni buat benda bukan2..
mula2 cabul la..lepas tu...................?
macam2...benda2 macam ni la perlu dielakkan sebelum lebih melarat lagi..

20 comments:

Khumaera Ismail aka Habibi Hamid said...

memang nak kena lempang..huhu~

ASaDa RyutaRo said...

si budak perempuan tu tak nak plak lapor awal-awal kat cikgu. dah 3 minggu baru report, puas la budak berempat tu. huh!

^^nu[dd]yra^^ said...

budak2 nih dah mlampau tau...kecik2 dah pandai...

|| a - j . E . E || said...

potong je anu diorang tuh.. huhu

Shamsuddin Amin said...

ape la nk jadi skrg ni...
ishk2...

SuhaimiKassim@teruna9752 said...

budak2 skrg dh terlebih advance...inilah kesan kecangihan teknologo kini..maklumat dihujung jari..semua maklumat lih dapat..

GeminiGurlz said...

ish... baru je form 3..

risa said...

kechik org banting eh
alahaiiii jiran ke kite neh?
uwaaaaaaaa...takut le akak
anak2 pon semua level2 age tu;(

shedameor said...

kat perlis lagi..

MiSzy DiaN said...

teruknya skolah zaman skrg..
smpai mcm tue sekali yaa..
siap mencabul dlm kelas lagi..

Abu Huzaifah said...

apa nak jadi ngn budak2 zmn skunk ni.. kurang didikan agama...

fatin farhana said...

ape la nak jadi budak2 sekarang nie .perangai teruk betol .geram la !

Cik Yatt said...

budak2 sekarang..hemmmm

nadira shahid said...

kurang hajar, budak perempuan tu sepatutnye jgn dok diam.. kalau NS memang dah lempang + karate siap..

sabenazakey said...

dasyat dasyat,.

Rozuan Ismail said...

apalah nak jadi bdak zaman sekarang ni..dalam kelas pon jadi..depan orang lain pulak tuh

eB ezrin said...

naper bdk pompuan tuh x repot sendiri yer?

Cik Aish said...

haritu masa parents amik repod kad, student kat blkg buat hal..sorok2 main raba2..pastu cik aish bwk g biilik disipilin..emm melampau dorang ni

.m y z. said...

apa la nak jdi budak2 zmn skrg ni...

♥sophie♥ said...

teruknye,, haishh,, ape lah nk jadik ndk2 nie,, huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...