Monday, April 18, 2011

"Jom Kenali Blogger's"

assalamualaikum u ol...


kali ni nak join segmen blogger yang baru saya follow ni..
agak menarik juga blog dia ni..
tak salah pun kita join..banyak kebaikannya..
segmen yang mudah je..kalau korang nak join juga..klik sini



ni la dia cik reena tan yang comel tu..=)

ok..saya nak cerita serba sedikit tentang blog saya ni..
saya ni kiranya blogger baru juga la..
masih lagi mencari tapak yang sesuai dalam dunia blog ni..
harap dapat menapak kukuh dan lebih dikenali oleh blogger2 lain..
saya berjinak2 dengan dunia blog ni..
bulan 1 tahun ni..pada 11/1/2011..
dah 3 bulan lebih la blog saya ni menapak..
saya buat blog ni pun cuma suka2 je..tak sangka la jadi hobi pula..
makin lama makin jatuh cinta pada dunia blog ni..
macam2 hasil penulisan saya..
saya hargai sangat sapa yang baca hasil kerja saya yang tak seberapa ni..

dalam dunia blog ni idola saya adalah Abg Ben
sebab bagi saya dia adalah antara blogger yang hebat kat Malaysia ni..
teringin nak jadi macam dia..huhuhu...=)
kiranya Abg Ben ni mentor saya la..saya pula protege dia..
tapi dalam imaginasi saya sendiri je la..huhu..=)

ok dah siap saya membebel..
so sekarang ni nak tag 2 orang..
sapa ye yang akan jadi mangsa saya..=)




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...