Friday, April 8, 2011

Cikgu di belasah anak murid

 assalamualaikum u ol...




 wahhh...dahsyat ni..
selalu cikgu merotan anak murid..
tapi yang ni lain pula..
anak murid pula pukul cikgu..
sampai patah tulang hidung..
dahsyat nya anak murid sekarang..
cikgu pun diaorang belasah..

kejadian ni berlaku di Sekolah Menengah Kebangsaan (SMK) Datuk Jaafar Hassan..
melibatkan pelajar tingkatan dua..
pelajar ni menumbuk cikgu perempuan ni sampai patah hidung..ish3.....

kejadian ni disebabkan kejadian gaduh pelajar tersebut yang dilihat
oleh cikgu berkenaan..
pelajar itu dipanggil ke bilik guru disiplin..
tetapi pelajar ini enggan dan terus menumbuk kuat muka cikgu ni..
 pelajar yang pernah dibuang sekolah ini dikatakan membelasah pelajar tingkatan satu..
kira samseng sekolah la ni ye...

cikgu zaman sekarang ni kena berjaga2 la ye...
saya sarankan mereka ni kena ada kursus mempertahankan diri la..
penting ni..=)
kalau kejadian macam ni berlaku boleh juga dielakkan..
tak pasal2 je patah hidung..aduiii..sakit tu..huhuhu...



13 comments:

sabenazakey said...

dasyat la,.perempuan pulak tu..budak tu kena saman tak?

Bella Bell said...

tibe2 jadi takut..huhuu~

nak belajar silat lah nanti..hee~

eddy said...

apa nak jadi lah dgn dak2 skg nie... bile ditegor...melenting balik

Wafiy Suzly said...

budak mcm tu patut kena masuk sekolah henry gurney. yg cikgu pukul budaksampai mati tu, patut kena hukum mati.

puterinuraqiliah said...

ssh betul pelajar zmn skarg ni~,~..nak rotan takut kena saman
nak marah pun diorg dh x takut. ishishish..

pengalaman sy menjadi cikgu skarg ni dh ckup buat sy sedar betapa besarnya pengorbanan guru ni.

♫♪~ Naurah Nawwarah ~ ♫♪ said...

ckgu2 dgn budak2 tak jauh mane pun beza... ckgu pukul budak smpai mati... budak tumbuk ckgu smpai patah hidung... masing2 kene ade ksedaran sndiri... bukan saling tuduh org lain... masing2 kene amek pranan...

Nour Akmal said...

sabenazakey :

kecian gak la..cikgu perempuan kn..
budak tu tak tau la ape cite..
tapi cikgu tu dh buat report polis..

Nour Akmal said...

Bella Bell :

tu la..kne ade lngkah berjaga2 la ni..=)

Nour Akmal said...

eddy :

degil sgt kot..tak leh ditegur langsung..

Nour Akmal said...

Wafiy Suzly :

betul jugak tu..apa2 pun tak ptt la kes2 mcm ni jd kan..

Nour Akmal said...

puterinuraqiliah :

cikgu juga ye..
msti dh phm sgt dgn perangai anak murid skrg kan..

Nour Akmal said...

♫♪~ Naurah Nawwarah ~ ♫♪ :

betul juga tu..sekarang ni macam2 kes ade..ishhh3...

Muhammad Burn said...

x payah g sekolah. duk rumah. pastu bakor rumah dia. kurang ajar sgt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...