Friday, April 22, 2011

Justin Bieber di Stadium Merdeka malam tadi..

assalamualaikum u ol...

teringin sebenarnya nak tengok persembahan live 
penyanyi remaja pujaan ramai ni hari ni..
sapa tak kenal Justin Bieber kan..
malam tadi pada jam 8.30 malam telah berlangsungnya 
konsert Justin Bieber di Stadium Merdeka..
mesti ramai yang gigit jari tak dapat tengok kan..
so kat sini ada la gambar yang telah diambil semasa Justin Bieber buat persembahan..
yang tak dapat pergi tu, tengok gambar pun jadi la ye...=)


masa ni Justin baru sampai di KLIA..
yang perempuan tu Girlfriend dia tau..
penyanyi terkenal Selena Gomes...


persembahan Justin..ruginya sapa yang tak dapat pergi kan..


wahhh..untungnya peminat ni..=)


wahhh...ni la antara gelagat peminat Justin..
suka korang ye...=p


walaupun hujan..tetap setia..huhuhu


memang peminat setia Justin Bieber ni...=)


7 comments:

IftiMonstaa said...

pergh! beliebers sejati

eB ezrin said...

wahhh semangat...x takot demam yer?... byk virus baru nih ;p

Jasmin Ibrahim said...

err kechik itu comel p tgk ka???

AM said...

sanggup jugak kalau hujan .
ishhh ishhh .ape nak jadi .
subhanallah .

shah-kayrul said...

betul2 fanatik giler bebudak ngan JB nie

priNcessapple pie . said...

kan best dapt pegy !!! mane dapat gmba nie .kt google eh ?

eNa mueSyuk said...

perghh/// memg peminat setia neyh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...