Saturday, April 9, 2011

Pelajar tingkatan 4 ketagih seks..

assalamualaikum u ol...

selamat pagi warga2 blogger sekalian..
korang dah gosok gigi ke?jangan terus mengadap laptop ye..
tak mau..tak mau...huhuhu...=p

ok la, berbalik pada cerita pagi ni..
pagi2 ni baca la paper..tiba2 terpampang cerita yang kurang enak la..
tapi dah tau cerita nak la cerita dengan korang..alkisahnya macam ni..

umur baru setahun jagung, masih lagi belajar di sekolah menengah, 
tapi ketagihan seks menyebabkan seorang pelajar sekolah menengah di Banting
sanggup berulang alik setiap minggu ke Brickfields hanya untuk melanggan pelacur..
terkejut juga baca kisah ni..
yang sedihnya dia sanggup tipu ayahnya yang dia nak mengulangkaji pelajaran
kat rumah kawan..dan pinjam motor Honda ex5 ayahnya untuk pergi ke tempat pelacuran tu..
kerana gila seks, dia sanggup tipu mak ayahnya dan semua tu disebabkan pengaruh kawan2.
 selepas mencubanya Februari tahun lalu dia terus ketagih dan 
tiap2 hujung minggu akan datang ke sini untuk melanggan pelacur..
Brickfields ke Banting boleh tahan jauhnya, 
tapi budak ni sanggup asalkan dapat puaskan nafsu..





dia selalu datang ke sarang pelacuran ni dengan rakan sekolah nya juga..
sama2 tong2 duit minyak..
yang geramnya kawan budak ni boleh cakap, kegiatan langgan pelacur ni sebagai
pemberi semangat untuk mengulangkaji pelajaran untuk SPM tahun depan..ishh3...

semurah RM30-50 diaorang ni dah boleh puaskan nafsu..
sanggup kerja part time dan ikat perut untuk semua ni..
apa la nak jadi dengan diaorang ni..




****alamak budak ni orang Banting la..harap2 bukan budak sekolah saya dulu dan bukan budak kampung saya..memalukan je..issshhhh...****

27 comments:

senyumSOYA said...

takutnya bdak2 zaman skng...
sdey tengok diorg jdi cmni~

Mohamad Amzar said...

budak2 sekarang!

Axie04 said...

kecik2 dah menyusahkan mak bapak
hampeh betul la

aiEz said...

Bila dah nafsu menguasai akal..camtu la jadinya..
jom melawat blog sy..^^

aiEz said...

bila nafsu dah menguasai akal macam tu la jadinya..
jom melawat blog sy..^^

nadira shahid said...

ish2! budak sekolah lagi kot..

misza said...

perbuatan dia orang ni tak terduga dek akal kita. nanti bila dah kena aids baru nak menyesal tak guna.

topimagine said...

sekali dapat nak berkali2 lak... bek suruh kawen je la... haha

ohlala said...

hoahh..i am speechless..kelu lidah tak terkata..~

gadis bunga said...

banyak la pemberi semangat nak spm . gile ape budak budak nih !

littleMissAddin said...

budak zaman sekarang ,

IzudeanIzed said...

macam2 budak zaman sekarang nie..kalau dah advance sangat macam nielah jadinya.. :(

umUMRA said...

uuwwaaa...mmg bnyk perkara mcm ni skang...

adehh!!pandai lau nk cari isteri nk yg dara...

tp ni da form 4 da ilang teruna..cm ne ni??ahakss!

Atiqah Rzk said...

ni yg tadi masuk paper ye? tak sempat nak baca.

Nour Akmal said...

senyumSOYA :

tu la..macam2..

Nour Akmal said...

Mohamad Amzar :

kne ade pemerhatian yg lebih ni..

Nour Akmal said...

Axie04 :

menyusahkan semua orang..

Nour Akmal said...

aiEz :

klu nafsu dh jd yg pertama..mcm ni la jadinya..=)

Nour Akmal said...

nadira shahid :

budak sekolah lagi expert dah sekarang..

Nour Akmal said...

misza :

tak matang dan tak fikir masa depan macam tu la jadinya..

Nour Akmal said...

topimagine :

dh gian mcm tu la..

Nour Akmal said...

ohlala :

memang akan terkedu bila ade kisah mcm ni..

Nour Akmal said...

gadis bunga :

memang alasan yang tak logik..alasan gile..

Nour Akmal said...

littleMissAddin :

macam2 kan..

Nour Akmal said...

IzudeanIzed :

tak pikir masa depan kan..pikir seronok dunia je..

Nour Akmal said...

umUMRA :

yg tu setuju gak kot..huhuhu

Nour Akmal said...

Atiqah Rzk :

yup..ni la yg msuk paper metro tadi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...