Thursday, April 21, 2011

Kerana sebar aksi seks, akhirnya mati ditikam..

assalamualaikum u ol...

petang2 macam ni lepas kekenyangan makan McD tadi..
rasa macam malas je nak buka buka..
mata pun dah kuyu..huhuhu...
apa2 pun nak kongsi dengan korang tentang satu kes ni..
baca kat paper Metro hari2 ni..




tengok tajuk pun macam gempak je kan..
tapi memang gempak pun..
gara2 merakam aksi hubungan intim pasangan ni..dia di tikam mati..

SANDAKAN: Tindakan seorang lelaki merakam aksi hubungan seks jirannya dengan telefon bimbit dan menunjukkannya kepada anak pasangan terbabit serta jiran membawa padah apabila dia ditikam lapan kali hingga menemui ajal oleh tetangganya itu.

Kejadian berlaku kira-kira jam 7.30 malam kelmarin di Kampung Bukit, Jalan Batu 2 1/2, di sini, dan mangsa yang dikenali sebagai La Kampo, 47, mati dalam keadaan ngeri akibat enam tikaman di perut serta dua di lengan.

Difahamkan, pada kira-kira jam 12 tengah hari sebelum kejadian, La lalu di tepi rumah suspek dan ternampak dia melakukan hubungan seks dengan isterinya. La mencuri rakam aksi itu menggunakan telefon bimbit.Pada kira-kira jam 7 malam, La yang tinggal tidak jauh dari situ, pergi ke rumah suspek dan menunjukkan rakaman video seks berkenaan kepada anak lelaki suspek yang berusia 17 tahun.


tak senonoh..kan dah kena..tak pasal2 je mati kena tikam..
apa2 pun malas nak komen panjang..korang fikir la sendiri..

11 comments:

!nn RiZzNy said...

takde keje btol org tu pegi rakam tu, tak memasal kna tikam..hehe..(err,boley gelak ke?)

huda jamil said...

aduii.. nak sebar gune la teknologi. fb ke utube ke. x mncabar btol sebar dekat orh kg. kan dah kene macam2 hal. heheheh

srikandi cinta said...

padan dah dengan muka.. mati pun dlm keadaan berdosa..ish3.. nauzubillah

risa said...

alahai org sekarang ni nak jadi ape ye? betul2 memalukan

A.I.N said...

xde keje cari keje, kan dah kene.

fatien ! said...

macam2..dua dua tak cerdik

watchalawatco said...

tikam2 ni perkara biasa disandakan :)

tiQz said...

xder sivik lgsg...

saya_arief said...

dunia.
parah.

Dekcik said...

ish x ade moral btol!

cayrol said...

adakah ini ajaran kerajaan? mendedahkan video seks.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...