Tuesday, May 24, 2011

Ashraff Muslim bercuti bersama tunang di Jakarta (Gambar)

assalamualaikum u ol..


pagi2 yang bosan ni selepas habis membuat kerja rumah..
KIC blogwalking la jawabnya..
ada juga faedah nya kan..huhu..
jalan2 tadi KIC singgah di blogger Beautiful Nara..
jelesnya lah..
nak tau sebab apa..?
sebab nampak gambar percutian pelakon Ashraff Muslim dengan Tunangnya..
wahhh..romantiknya..sangat jeles tau..
tapi mereka bukan pergi berdua je ye..tapi bersama keluarga..
ok..jangan salah faham pula..
korang layan la gambar2 mereka ni ye..
dari gambar ni pun korang akan tau mereka ke sana bukan untuk bercuti sahaja..
tapi ada yang mereka perlu selesaikan..


ashraff muslimm

jeng3...Ashraff bersama tunang tersayang..
jeles pulak rasa nya..nampai santai je kan Ashraff tu..
tapi tetap maintain hensom..huhu..=p

ashraff muslimm

ashraff muslimm

ashraff muslimm

ashraff muslimm

ashraff muslimm


dari gambar2 ni..korang tau kan tujuan mereka ke sana..
dah tentu lah untuk persiapan perkahwinan mereka tak lama lagi..
tinggal berapa bulan je kan hari bahagia mereka..
tak sabar nak lihat majlis raja sehari ni..


p/s: mesti ramai yang jeles kan tengok gambar2 ni..i pun jeles tau..huhuhu...=p

gambar2 ini kredit untuk Beautifulnara


11 comments:

myezatul aQma said...

hensemnya ashraf...jauhnya beli barang nak kwen

Haziq Yaacob said...

perghh best nye.... :)
untunglah :p

cik najihah said...

alahai jelesnya huhu

Eika Arysha said...

untungnye...
jeles sangat2...huhuhu

eB ezrin said...

alhamdulillah, yg baik harus dicepatkan :)

Rozuan Ismail said...

itu baru tunang,dah pergi bercuti =).kalau kahwin tak tahu la kan macam mana.

fatin farhana said...

waaa..kecewa ashraf tunang aritu pun tak abis lagi,nie kecewa lagi..uwaaaaa .

Rtp Farra Arisha said...

oh he got engaged??? congratss to both of them!

Siti nAdiA (NaSz) said...

sweetnyer....jels i tau..hehe.
xpe2 nnt sy pun nk mcm ni gak..hehe..

cik hani said...

alhamdulillah..

doakan utk jodoh dan kebahagiaan dia

miss.Addin said...

sweet je, waa semoga berbahagia la hendaknya :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...