Thursday, May 12, 2011

Sayang blog rupanya.. ( 1 )

assalamualaikum..


korang dah lunch ke belum..?
KIC on diet..huhuhu...=p
entri ni sempena segmen yang KIC buat hari tu..
maaf la..lambat update sebab KIC sibuk exam hari tu..
lepas tu KIC habiskan dulu review blog yang join bloglist KIC..
dah settle baru la dapat update segmen ni..
sorry tau pada yang join..
terlambat sikit nak promote..
tapi yang penting KIC akan promote juga blog yang join segmen KIC..

ok..ni la kata2 mereka yang sayangkan blog mereka ni..jom kita tengok sejauh mana pentingnya dan sayangnya mereka ni terhadap blog mereka..


kata cik Fatin Farhana :

" boleh berkongsi apa yang kita tahu, tapi orang lain tak tahu. 
lebih kurang macam blog nie tempat tambah ilmu pengetahuan la..." 

nak tau lebih lanjut lagi..klik SINI


kata cik Eza Elhanis : 

" blog nilah tempat nak curahkan perasaan serabut dan serabai . 
Dah macam nyawa ke 2 , hahaha . "

nak tau lebih lanjut klik SINI


kata Miss Hana :

" aku nak memperbaiki aku punya bahasa sebab Mr. Bf selalu cakap aku punya bahasa lintang pukang macam keling, tapi sekarang aku dah tak macam keling lagi. macam jepun lak kot "

nak tau lebih lanjut klik SINI


kata Anis Diyana :

" Saya sayang blog saya kerana blog saya telah dihias dengan cantik bagi saya la...
Dan merupakan tempat saya merayau2 mencari maklumat dari blog orang lain.

Saya sayang blog saya kerana blog ini seperti anak saya yang sendiri lahirkan. cewah...
hehehe "

nak tau lebih lanjut klik SINI


kata Si Penconteng :
 
" sayang? mestiah! dari saat beliau lahir di dunia, dialah tempat aku mengadu. walaupun hanya aku sahaja yang faham, tapi aku suka meluahkan segala-galanya di blog. pendek kata, siapa yang tak ada blog memang rugi lah.."
 
nak tau lebih lanjut, klik SINI


1 comment:

Misz-ella said...

kakchik pun tersgt la syg dan cinta pd blog kakchik tu. kita sama la adik2. hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...