Friday, May 27, 2011

Yusry dan Lisa bercinta?

assalamualaikum u ol...



Lisa dan Yusry pada tayangan media filem Karak malam tadi..
filem ini adalah arahan Yusry..
dan Lisa dilihat bersama dengan Yusry pada tayangan filem ini..


bosan..bosan..bosan...
nasib ada blog..huhu..
mesti ramai dah tau kan tentang gosip cinta antara Yusry dan Lisa..
cuma masing2 menafikan lagi..
biasa lah..jawapan standard " kawan biasa" ...
tapi KIC lihat Yusry lebih terbuka dalam soal ni..
cuma Lisa yang masih teragak2 untuk menjawab soal cinta mereka ni..
biasa lah..perempuan..nanti orang cakap over pula..
sebab tu Lisa lebih mendiamkan diri bila isu ni timbul..

Yusry lebih terbuka dan menyimpulkan hubungan mereka ni lebih dari kawan rapat..
so korang fikir sendiri lah ye..
lagipun masing2 dah jumpa keluarga masing2..
kira ngam lah tu kan..
mula2 kenal hati budi masing2..
lepas tu kenal keluarga pula..

mereka berdua ni memang macam belangkas juga lah..
selalu keluar menonton wayang bersama2..
asyik dating je lah mereka berdua ni ye..
ala..biasa lah tu..tengah di lamun cinta kot..huhu...=p

KIC pun tak nak lah ulas lebih2..
sebab tuan punya badan pun masih cuba sembunyikan hubungan mereka ni..
apa2 pun kita doakan lah hubungan mereka ni..
kalau ada jodoh, alhamdulillah..



mesranya hubungan Lisa dengan Yusry..


13 comments:

Golden Rose said...

salam perkenalan...hanya doakan yg terbaik...dua2 pun nampak padan

alinac lover said...

sweet nyer!

rebecca melessa said...

sepadan^^ suko2 :)

http://bloknoktah.blogspot.com/2011/05/tips-menghilangkan-penyakit-busuk-hati.html

CWL wanie LovelA said...

kak lisa kecewakan saya diblog hehe

CWL wanie LovelA said...

kak lisa kecewakan saya diblog hehe

Jiji-Fify said...

biasa la artis... suka main sorok2 hehe.. tapi diorang nampak sepadan la! ;)

Jemput-jemput: Saat Aku Kau Pilih

kemboja said...

yusri awet muda, so tak nampak sangat perbezaan umur dorang kan.. nampak sepadan... hehe

emieysandra said...

mnangis la peminat2 Lisa^^

MaiRa QuEeN said...

ye la sampai bila yusri nk sendiri kan...huhuhu..hope bahagia..

http://ctqueen.blogspot.com/2011/05/jom-join-bloglist-penceloteh-comel.html
jemput join ye..kalau sudi..hehehe

Qutiq Ishanee said...

lol. woot how sweet :)

Qutiq Ishanee said...

lol. woot how sweet :)

dilazfamily said...

ye ker. frust yer.huhuhu.tak delah.semoga mereka bahagia selalu

Almari Si Pari-Pari said...

sama cantik sama padan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...