Tuesday, May 3, 2011

Pengacara Majalah 3 nikah Julai ni..

assalamualaikum u ol...

dah nak masuk waktu tengah hari ni..
perut dah mula bergendang gendut..huhu...
lagu rock + lagu keroncong..=p
jap lagi nak pergi beli makanan kat cafe..
dah rindu lauk keli..huhu..

ok la, berbalik pada tajuk entri ni..
korang mesti kenal kan pengacara Majalah 3, Nurul Syuhada Nurul Ain Mohd Zain, 27..
dia akan menikah pada bulan Julai ni..
dan lelaki pilihannya seorang pegawai bank, Raja Amir Raja Azwa, 29..
memang padan mereka ni..sama cantik..secocok sekali..huhuhu..
mereka terus nikah..tak ada bertunang pun..
elok la tu..benda baik elok dipercepatkan..
terus yang wajib sekali..lebih afdal..


bagai pinang di belah dua..=)


sebelum ni Nurul dikaitkan dengan bakal Angkasawan Kedua Negara,
Mejar Dr Mohd Faiz Khaleed dan hampir mengikat tali pertunangan
namun hubungan itu terputus di tengah jalan.
sekarang Nurul sedang sibuk buat persiapan majlis mereka nanti..
doakan la moga majlis mereka berjalan lancar..=)


8 comments:

risa said...

kengkadang kalau kite over eksaited ngan sesuatu yg belum tentu pon masalah jugak dik..wat cam biasa je..
take it easy...insyaallah akan kekal
kan kan kan

forever love said...

mak si nurul syuhada tue pun dulu keje bank BSN.. kat kuala selangor

MissNaL said...

hensemnya bkal husband dia..huhu mmg sepadan la diorang.. tahniah nurul!

dilazfamily said...

salam KIC.
Dilaz baru ingat nak buat entri nie pas dgr berita tadi. KIC dah buatb dulu

trigyy said...

insyaAllah sume lancar.. amin2x.

kAmi dAn mEreKa said...

terus nikah lagi elok,
jimat pon jimat. ;)

fatin farhana said...

ingatkan bakal husband nurul syuhada nie imran ajmain .rupe2nye raja amir .Muke leboh kurang je ngan imran ajmain .hee .

Rozuan Ismail said...

wah!dah ada yang punya.tahniah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...