Wednesday, May 11, 2011

Salma Mentor 5 ibu tunggal anak satu..

assalamualaikum..

selamat pagi semua..
macam mana pagi korang, ceria ke?
pagi2 macam biasa KIC sibuk mengemas rumah..lepas tu baru la dapat on9..
sempat juga karaoke tadi..huhu..
kering tekak haaa...huhuhu...=p

ok la..berbalik pada cerita KIC pagi ni..
KIC minat sangat dengan Salma Mentor 5 tu..
ala..protege Erra Fazira tu la..
mula2 lagi memang KIC minat dia..
sebab suara dia memang boleh dijual dan masih belum ada lagi di pasaran hiburan ni..
KIC memang sokong Salma..

tapi KIC baru tau yang Salma tu rupanya pernah berkahwin dan telah bercerai..
dia juga mempunyai seorang cahaya mata perempuan hasil perkahwinan mereka..
perkahwinan Salma tak tahan lama dan putus di tengah jalan..
jom kita baca serba sedikit kata2 Salma tentang status dirinya tu..




"Ya, saya pernah berkahwin selama setahun lebih dan bercerai pada tahun 2008. itu sahaja yang mampu saya jawab buat masa ini.

sejak awal lagi saya mahu orang tahu tentang perkara ini tetapi biarlah secara perlahan2, memang tiada niat nak sembunyikan status diri. saya sedar lambat-laun orang akan tahu juga akhirnya, sebab itu saya rasa lega bila orang tahu mengenainya sekarang. 

jika saya simpan lama-lama, nanti daripada orang menyokong saya dan meminati saya terus orang tidak suka kerana merasakan yang diri mereka tertipu. jadi, lebih baik saya cakap benar sekarang ini.

saya sudah lama bercerai, jadi saya tidak mahu perbesarkan hal ini. kini, fokus saya hanya pada Mentor, sebaik sahaja habis Mentor, saya berjanji akan menjawab semua soalan tetapi bukan sekarang.

saya tidak kisah orang mahu cakap apa mengenai diri saya, memang benar saya pernah berkahwin, bercerai dan mempunyai anak dalam usia muda. itu sudah sejarah hidup saya, kenapa saya mahu lari? saya harus kuatkan diri untuk anak dan keluarga saya di kampung."


KIC suka sikap Salma ni.. berterus terang..tak menipu peminat..
berkongsi dengan semua yang meminatinya..
walau apa pun, KIC tetap sokong Salma..
ada apa pada status..lagipun itu sejarah hidup dia..yang penting sekarang masa depan dia..


p/s: kita bukan nak tengok permulaan orang itu tapi pegakhiran orang itu..


9 comments:

risa said...

yup! she's got talent..mesti dia boleh suksess..harap2 dia terus merendah diri macam mentor dia kan kan kan

Nabila Huda said...

suka salma jugak.. dah tau lama pasal ni. x kesah la sejarh hidup dia.. asalkan dia ada bakat, dan nak maju ke depan, y not kita support dia..

Azmie said...

peminat semer da matang.. go to hell la ngn kisah2 lampau dia.. klo asyik nk blame org dgn kisah lalu sampai ble pon x maju org melayu kita.. yg penting salma bole jaga diri dan terus maju membina diri.. gud luck utk salma.. =)

SIELA MIKAIE said...

suare die boleh meremang bulu roma. lagi2 mse 1st performance. lagu jaclyn..oma! serius sedap!

eB ezrin said...

:)
baik la org tau skrang kan? :)

Anis Adila Aris said...

Tak kisah la siapa dia, janji dia ada bakat. Takpe, lepas ni meletop la..

btw Kak, tq tau untuk link macam mana nak buat widget tu :)

cda said...

ye betol...sokong salma..

dilazfamily said...

samalah , dilaz pun minat pada salma mentor 5 nie.
suara dia memang sedap. tak sangka lak dia dah kahwin

amirah syahida said...

suke SALMA jugak,suare die best :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...