Tuesday, May 17, 2011

Maut jatuh bangunan elak dicekup JAWI

assalamualaikum u ol..

petang2 macam ni best nya la pekena pisang goreng panas dengan air teh..
wahhh...sedapnya la..
ni tadi jalan2 la dengan website akhbar tempatan ni..
terbaca tentang berita terbaru ni..

entri ni berkenaan seorang bekas anggota polis yang berumur 62 tahun maut selepas jatuh
dari tingkat 16 sebuah hotel di KL kerana cuba mengelak dari di cekup oleh JAWI..
bekas anggota polis ni cuba untuk melarikan diri dengan keluar melalui tingkap bilik hotelnya,
tetapi nasib tidak menyebelahinya..
dia terjatuh dari tingkap biliknya dan mati serta merta di tempat kejadian..
kejadian ini berlaku pada jam 2 pagi semalam..

polis sedang menyoal siasat pasangan mangsa yang dipercayai janda berumur lingkungan 40-an..

ini la dia serba sedikit tentang kejadian yang berlaku awal pagi tadi..
tak pasal2 je kan maut jatuh bangunan..
benda macam ni dah banyak kali berlaku..
gara2 nak larikan diri dari di cekup jabatan agama islam..
sanggup nak larikan diri dan membahayakan nyawa sendiri..
emm..macam2 la..

6 comments:

Rozuan Ismail said...

ish.nsk lsri dari cekup,ajal menimpa.Innalillah.

Atok Cing said...

kat kampong atok dulu budak terjun dr tingkap rumah kmpung...elak kne jawi...haha

Farid Ahmad™ said...

ish2...nasib bdn...

fRaMe+LenSeS said...

moga dijauhkn kita dari hal macam ni.. T.T

ASaDa RyutaRo said...

mintak jauh benor benda camni.. malu kaum kerabat yang lain.

miss.Addin said...

innalillah .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...