Sunday, May 29, 2011

SALMA Juara Mentor 5..

assalamualaikum u ol...


baru lepas tengok mentor..
wahhh..sangat2 best..
memang berpuas hati dengan semua persembahan semua protege..
saingan memang sengit..
semua memberikan persembahan yang terbaik..
macam yang KIC cakap tadi..memang best sangat..

ok lah..KIC nak ulas sikit tentang persembahan ketiga2 peserta ni..
ni dari pandangan KIC lah ye..
mungkin lain orang lain pandangan..

SALMA
bagi KIC, persembahan permulaan nya sangat bertenaga..
berduet dengan penyanyi pujaannya, jaclyn victor..
memang best lagu duet mereka..
KIC suka sangat..
sebab dari mula KIC sokong Salma..

SHIHA
ada yang cakap Kak Pah ada suara emas..
shiha pula ada suara emas alaf baru..
persembahan kedua berdue dengan black mentor 4..
memilih untuk menyayikan lagu etnik kreatif ..

IQA
memberikan saingan sengit kepada protege2 yang lain..
memilih faizal tahir unuk persembahan kedua..
suara dia pun memang best..


MARKAH KESELURUHAN
Salma- 85
Shiha - 63
Iqa- 56


SALMA JUARA MENTOR 5.......!!!!!!!!!





p/s: apa komen korang tentang persembahan ketiga2 protege ni..???


3 comments:

Pak Syahot said...

salam snggah KIC...mmg best btol tgk mentor td kn...mmg dh dpt agk salma kompem mng..hihiih

btw, PS pon ade wat entry psal salma menang ni...klo sudi jenguk la ye... =)
http://paksyahot.blogspot.com/2011/05/salma-juara-mentor-5.html

Ein said...

ein agak iqa yg menang wp minat kat salma sbb masa separuh akhir ari ni markah dia gila2 tinggi. pastu juri awam bagi markah penuh pulak tu. nampak sgt juri awam tu cam peminat iqa sbb semua best seharusnya perbezaan markah cuma 1 atau dua sahaja.

Rozuan Ismail said...

tahniah salama.memang layak dia menang.suara memang superb =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...