Monday, May 23, 2011

Mak KIC masuk HOSPITAL...?

assalamualaikum u ol..


tengah hari tadi mak KIC mengadu badan rasa lain macam..
rasa macam nak pitam..
KIC tengok pun muka mak KIC dah pucat je..
so pergi la klinik..mak pergi check..
tiba2 mak disuruh pergi hospital..
sebab badan mak memang kurang darah..
patut la muka pun pucat je..
nasib baik la tak pitam..

sebelum ni pun memang mak ada masalah macam ni..
pernah kena masuk darah..
tadi petang pergi tengok mak kat hospital..
memang masih pucat lagi..badan pun lemah je..
2 kali kena masuk air..
doktor cakap esok baru boleh masuk darah..
lambat nya..padahal mak dah kurang darah sangat..
pergi tandas pun nurse suruh naik kerusi roda..takut pitam..
tapi mak KIC cakap dia tak ada pape..
kepala pun dah tak pening..

sepatutnya nak teman mak malam ni..
tapi tak boleh..
kenapa entah..mungkin mak di tempatkan kat wad 
yang memang tak leh ada sapa2 yang boleh tunggu..
tapi pelik la..mak pun cakap tak boleh..
emmmm...tak pe lah kalau macam tu kan..
esok pagi KIC datang lagi tengok mak ye..
harap mak ok kat hospital sekarang ni..
risau juga sebenarnya..
doakan la mak KIC ok kat sana..


8 comments:

Mrs. Farhan said...

semoga mak KIC baek2 saja. InsyaAllah.

HALIM said...

Sabar ye KIC. semoga dipermudahkan segala urusan.. ^_^

**YaNa YassiN** said...

doakan mak KIC cepat sembuh dan baik2 ajerr,.

cik najihah said...

sabar ye ..
semoga cepat sembuh..

アヌム ちゃん said...

hope mak ok2 je eh..moge2 cepat sembuh..

prinCe arCher said...

semoga mak KIC cepat2 sembuh...

fRaMe+LenSeS said...

Nadh doakan mak cepat smbuh. amin2.. :(

miss.Addin said...

semoga mak kic cepat sembuh ye .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...