Saturday, May 14, 2011

Kerja..kerja..kerja...

assalamualaikum u ol...

selamat tengah hari semua..
korang semua dah makan ke?
KIC baru je balik dari pekan...
baru balik dari mencari kerja sementara cuti ni..
emm..penat juga la..
cari punya cari..ada juga la kerja..
tapi KIC masih fikir lagi..
nak atau tak..

memilih ke KIC ni..?
emm..bukan memilih..tapi nak cari yang ok la sikit kan..
supaya tak merungut di kemudian hari..huhu..
tengok la macam mana nanti..
yang penting KIC dah cuba cari..
dah usaha..
kalau rajin memang nak cari duit sementara cuti 4 bulan ni..
lama kan..?
bosan juga kalau tak kerja nanti..

banyak tempat KIC usha tadi..
jenuh juga la nak cari kerja ni..
walaupun kerja sementara..
apa2 pun doakan la KIC dapat kerja ye..
dapat tambah duit poket..huhu..=p


4 comments:

cik diba said...

semoga berjaya...

senyumSOYA said...

bestnya kalau dapat kerja.. aish,...
kena praktikal cuti2 ni..adei~

COTTON LADY said...

cotton phm wat u feel kic.same goes to me.alhamdulillah dpt dh keje yg ssuai~hope u also get a better job 4 dis holiday~

Rozuan Ismail said...

kerja je dekat mana.janji halal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...