Sunday, May 8, 2011

Saya anak EMAK...

assalamualaikum u ol..

selamat petang semua..harap korang semua ceria hari ni ye..
cuaca yang panas membuatkan KIC tak boleh nak tidur petang2 ni..
pasang semua kipas pun rasa bahang je..

ok la..berbalik pada entry KIC hari ni..
korang pernah dengar tak istilah anak emak..?
tak pernah..?korang biar betul..bukan ke korang semua memang anak emak..huhu...
huhuhu...gurau je..=p
tapi istilah ni telah disalahertikan..
ada yang cakap anak emak ni manja la..selalu duduk bawah ketiak mak..
tapi kalau orang cakap KIC macam tu pun..KIC tak kisah..
mak KIC..bukan mak diaorang pun kan..
tak salah pun kalau kita dilabelkan 'anak emak'..
nak manja2 dengan mak apa salahnya..mak kita..
sementara mak kita ada kat dunia ni..
kita sayangi la dia..manja2 lebih pun tak apa kan..
yang lelaki tu kalau di label kan sebagai anak mak jangan melenting pula ye..
sepatutnya korang bangga..jadi anak manja mak..=)
peduli la apa yang orang nak kata..
yang penting kita tahu kita sayang mak kita..
SAYA ANAK EMAK..

ok la..sebenarnya entri ni sempena Hari Ibu..
KIC nak ucapkan Selamat Hari Ibu kepada mak KIC, Noraziah Sariff..
amal sayang mak...(amal tu nama manja KIC la tu) huhuhu...

ni la mak KIC..yang telah melahirkan KIC...huhu..=p
cantik tak...?huhuhu


12 comments:

miss.Addin said...

mak kic anggun :)

Cik Azizah said...

wah cantik jugak mak kic..muda lagi tu yer..kic anak sulung yer...

selamat hari ibu ^^

Ana Montana said...

hapy mother day..
:)

ana ada tag awak..
join la yer..
http://white-plain-me.blogspot.com/2011/05/i-light-u.html

Jahidih Saili said...

Assalamualaikum.
mudanya mak kic..
mg mak kic bahagia di dunia dan akhirat..amiiiiiinn.

diana said...

cantik le..:)

Nour Akmal said...

miss.Addin :

thanks miss addin..=)

Nour Akmal said...

Cik Azizah :

thanks jijah..
kic mmg anak sulung..=)

Nour Akmal said...

Ana Montana :

nnt KIC tgk blog ana ye..=)

Nour Akmal said...

Jahidih Saili :

tak muda sgt kot..
mgkn nampak muda..huhu...
thanks tau..=)

Nour Akmal said...

diana :

thanks..=)

Alan Rizque said...

Semoga hidup mak KIC diberkati..

Rozuan Ismail said...

cantik mak KIC.Happy Mother's Day!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...