Thursday, May 12, 2011

Guruh dilangit..air dalam tempayan jangan dicurahkan..

assalamualaikum u ol..


baru hari ini nampak mendung je..
rasa sejuk juga la..
kalau tak memang cuaca panas je la gamaknya..
hari ni baru la nampak ok sikit..
entri ni tak ada kaitan pun dengan tajuk entri ni..
saja je tulis peribahasa tu..tak tau la betul ke tak..
belasah je tu..huhu..

tiba2 terdengar pula guruh di langit..
nak hujan ke?
mendung dah ni..
kalau hujan pun best juga..
sejuk sikit..
lama dah tak hujan sekarang ni..
tapi tak pasti lagi pun..
mungkin hanya guruh je..

tapi ok pe..lama dah KIC tak dengar bunyi guruh..huhu...=p
terubat juga la rindu KIC tu..
haaaa...mula la KIC merepek..


3 comments:

miss.Addin said...

best kan hujan :)

Rozuan Ismail said...

hujan.masa untuk tidur =)

miss.Addin said...

kic kena tag :)

http://littlemissaddin.blogspot.com/2011/05/le-beau-monde-giveaway.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...